Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kampaň na ADC Awards poprvé v ulicích, vandalizovaná

Český Art Directors Club s kampaní na soutěž Czech Creative Awards vyráží i do ulic. Plakáty s dříve oceněnými „vylepšili“ méně úspěšní kreativci.

Poprvé se kampaň na ADC Czech Creative Awards objevuje i v ulicích Prhay. Od 10. srpna je k vidění na CLV v Praze 7 a širším centru hlavního města na plochách JCDecaux, které už druhým rokem poskytuje prostor projektu ADC Unit.

„Od začátku jsme chtěli ADC víc otevřít veřejnosti, aby lidi věděli, že za reklamou, na kterou se dívají každý den v televizi, stojí skuteční lidé, kteří kromě jiného mají občas i skutečné emoce. V tomhle případě závist,” vysvětluje David Suda, předseda ADC.

Reklama
Know

Na vizuálech fotografa Ondřeje Szollose se svými minulými úspěchy v soutěži chlubí členové ADC, konkrétně právě David Suda, dále Richard Stiebitz, Klára Palmer, Dejan Štajnberger a Pavel Flégl. V rámci konceptu „Nas*r všechny“ jsou však všechny vizuály výrazně poničené více či méně vulgárními kresbami méně úspěšných kreativců. Digitální vandalismus zastal jako art director kampaně Richard Axell, většina vizuálů použitých jako CLV ale byla ještě před nasazením do rámů skutečně fyzicky poničena.

„Prosíme všechny kolegy, kteří by cítili potřebu také se vyjádřit k našim kreativcům formou vandalismu, ať to nedělají na nosičích JCDecaux, ale počkají si až na slavnostní předávání,“ doplňuje za výbor Martin Svetlík s tím, že v kampani použité vandalství bylo s partnery dohodnuté dopředu.

Letošní ADC Czech Creative Awards budou rozdány koncem října, zvýhodněné early birds přihlášky jsou otevřené do 31. srpna, do 17. září pak mohou agentury svoje práce hlásit za vyšší cenu.

Soutěž ADC už také představila kompletní porotu, v jejímž čele stojí Gabriela Lungu, globální kreativní ředitelka VMLY&R Commerce a zakladatelka zakladatelkou WINGS Creative Leadership Lab. Objevuje se v ní pak například i Vendula Hladká, šéfka marketingu a PR společnosti HBO Europe, která se v loňském ročníku soutěže stala Klientem roku. Kampaň s deep fake videem „Projev, který se nikdy nestal“ od agentury Symbio Digital pak získala Grand Prix. Kompetní osazenstvo poroty si můžete prohlédnout zde.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)