V kampani od agentur Breaks a Familia ikonická značka představuje triky, jak její zákazníci „krotí“ nové boty.
Nějaký čas v mrazáku nebo hlíně, koupel ve vaně, něžná péče od „kožeňáka“ či drsné chvíle s náčiním v dílně. To jsou jen některé způsoby, jakými si zákazníci značky Dr. Martens vyrovnávají si rituálem „krocení“ nových bot tak, aby seděly přesně na jejich nohy.
„Hýbejte se, občas si dejte pauzu, vytrvejte. ‚Zlomíte‘ je. Co je pár dní, když vydrží na celý život?“ dává brand ten nejlepší návod na to, jak rozchodit nepohodlnost nového páru bot.
„Od chvíle, kdy jsem se nachomýtnul k režírování reklam, jsem měl Dr. Martens mezi firmami, pro které bych nejraději točil. Jsem nadšený, že jsem mohl pro tak ikonickou značku natočit spot stylem, který odpovídá mému úžasně zvláštnímu myšlení. Vyházíme vstříc tomu, co je alternativní a ‚funky fresh‘. Slibujeme, že při natáčení nebyly zraněny žádné babičky,“ říká režisér reklamy Henry Dean s narážkou na jednu z hrdinek spotu.
Za kampaní stojí nezávislá kreativní agentura Breaks a produkční společnost Familia, pro níž Dean točí. Inspirovala se skutečnými návody zákazníků na rozchození bot, což hned v úvodu přiznává. Pak je ve voiceoveru konfrontuje s jednoduchým, ale i tak „ultimátním“ návodem, jak na novou obuv.
„Chtěli jsme natočit něco, co je možná pro brand trochu riskantní – film, který se bude vymykat každodennímu proudu reklam, ale zároveň si uchová kvalitu produkce reflektující status značky. Tak vznikl díky všemožným a leckdy ‚ulítlým‘ skutečným návodům zákazníků tutorial, který ještě nikdo neviděl,“ dodal Henry.