Kampaň s poutavými ilustracemi, za nimiž stojí Luke Tomski, se objevuje v drážních tiskových médiích.
Jet na výlet sám skýtá mnohé komplikace. Je totiž spousta atrakcí, sportů a jiných druhů zábavy, které si člověk sám moc neužije. Jako třeba blbnutí na houpačce, jízda na vodních lyžích nebo ping-pong. Absurdní situace, jimž čelí hrdina nové kampaně Českých drah, podtrhují ilustrace, za nimiž stojí Luke Tomski.
Kampaň, kterou připravila agentura Havas Prague, se objeví v tiskových médiích Českých drah. Poutá na tu speciální Letní skupinovou jízdenku, s níž můžou cestující výhodně vyrazit na výlet ve více lidech. Protože „ve více lidech jsou výlety zábavnější“, jak říká claim kampaně. Akce platí do konce srpna.
Vizitka kampaně
Klient: České dráhy
Agentura: Havas Prague
Creative Director: Petr Čech, Jakub Kolářík
Art Director: Jakub Kolářík
Copywriter: Petr Čech
Ilustrátor: Luke Tomski
Client Service Director: Monika Hübner
Account Director: Lenka Beránková
Account Manager: Lucie Novotná
Production Manager: Tereza Letfusová