Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Havas pro České dráhy vykresluje, proč jezdit na výlety ve více lidech

Kampaň s poutavými ilustracemi, za nimiž stojí Luke Tomski, se objevuje v drážních tiskových médiích.

Jet na výlet sám skýtá mnohé komplikace. Je totiž spousta atrakcí, sportů a jiných druhů zábavy, které si člověk sám moc neužije. Jako třeba blbnutí na houpačce, jízda na vodních lyžích nebo ping-pong. Absurdní situace, jimž čelí hrdina nové kampaně Českých drah, podtrhují ilustrace, za nimiž stojí Luke Tomski.

Kampaň, kterou připravila agentura Havas Prague, se objeví v tiskových médiích Českých drah. Poutá na tu speciální Letní skupinovou jízdenku, s níž můžou cestující výhodně vyrazit na výlet ve více lidech. Protože „ve více lidech jsou výlety zábavnější“, jak říká claim kampaně. Akce platí do konce srpna.

Reklama
ČEZ

Vizitka kampaně

Klient: České dráhy

Agentura: Havas Prague

Creative Director: Petr Čech, Jakub Kolářík

Art Director: Jakub Kolářík

Copywriter: Petr Čech

Ilustrátor: Luke Tomski

Client Service Director: Monika Hübner

Account Director: Lenka Beránková

Account Manager: Lucie Novotná

Production Manager: Tereza Letfusová

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)