Na dva nové streamy BBC Radio 1 upozorňuje kampaň, v níž se dá natočením telefonu přecházet mezi jednotlivými reklamami.
Dívka v modrém a dívka v červeném tančí v ulicích laděných do stejných barev v reklamách nové kampaně od in-house agentury BBC Creative, která upozorňuje na nové streamy BBC Radio 1 Dance a streamy BBC Radio 1 Relax. Dvojčata Dee a Rey, které jednotlivé streamy reprezentují, předvádí svou choreografii na skladbu Summer 91 od britského producenta Noizu každá jinak. Jedna v noci, druhá ve dne. Mezi jednotlivými příběhy mohou ale diváci jednoduše „přepínat“ tím, jestli drží telefon vodorovně nebo svisle. Vyzkoušet si to zájemci mohou přes dedikovaný web.
S kampaní pomohlo digitální kreativní studio Powester, které pro přechod mezi příběhy využilo technologii na základě gyroskopu telefonů. Post-produkce probíhala ve společnosti Absolute. Režii interaktivní kampaně měl na starosti Colin Read.
„Byla to úžasná kampaň s výborným nápadem. Colinovi se dařilo držet v hlavě timing dvou různých choreografií v návaznosti na různé nasvícení i pohyby kamery. Bylo to impozantní sledovat a jsme nadšení, že jsme mohli být u toho,“ uvedl Phil Oldham supervisor vizuálních efektů společnosti Absolute.
Zde se můžete podívat na použité vizuální efekty: