Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dvě reklamy v jednom: otočte telefon a máte jiný záběr

Na dva nové streamy BBC Radio 1 upozorňuje kampaň, v níž se dá natočením telefonu přecházet mezi jednotlivými reklamami.

Dívka v modrém a dívka v červeném tančí v ulicích laděných do stejných barev v reklamách nové kampaně od in-house agentury BBC Creative, která upozorňuje na nové streamy BBC Radio 1 Dance a streamy BBC Radio 1 Relax. Dvojčata Dee a Rey, které jednotlivé streamy reprezentují, předvádí svou choreografii na skladbu Summer 91 od britského producenta Noizu každá jinak. Jedna v noci, druhá ve dne. Mezi jednotlivými příběhy mohou ale diváci jednoduše „přepínat“ tím, jestli drží telefon vodorovně nebo svisle. Vyzkoušet si to zájemci mohou přes dedikovaný web.

Reklama
ČEZ

S kampaní pomohlo digitální kreativní studio Powester, které pro přechod mezi příběhy využilo technologii na základě gyroskopu telefonů. Post-produkce probíhala ve společnosti Absolute. Režii interaktivní kampaně měl na starosti Colin Read.

„Byla to úžasná kampaň s výborným nápadem. Colinovi se dařilo držet v hlavě timing dvou různých choreografií v návaznosti na různé nasvícení i pohyby kamery. Bylo to impozantní sledovat a jsme nadšení, že jsme mohli být u toho,“ uvedl Phil Oldham supervisor vizuálních efektů společnosti Absolute.

Zde se můžete podívat na použité vizuální efekty:

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)