Darwin and the Machines se starají o digitál a social ČSOB

V první kampani od agentury se sérií rychlých spotů banka propaguje okamžité otevření účtu přes mobil.

Vítězem tendru ČSOB banky na digital a social media komunikaci se stala hybridní agentura Darwin & the Machines. Ve své první kampani #MobilemObratem přináší sérii rychlých spotů propagujících okamžité otevření účtu. O produkci se postarala společnost Darq, režie se ujal Jan Chramosta.

„Každý z nás zažil pocit, kdy si od rodičů chtěl půjčit peníze a byl odmítnut. Právě tímto insightem se chceme přiblížit všem mladým ve věku 18 až 30 let. Na rozdíl od rodičů či přátel, mají u ČSOB jistotu, že po založení účtu dostanou tisícovku. A účet si otevřou #MobilemObratem,“ říká Michal Pastier, kreativní ředitel Darwin and the Machines.

Data potvrzují nárůst využívání mobilních technologií v segmentu, a tak kampaň využívá formu rychlých videohovorů. Banka formátem kóduje i zakládání nových účtů mobilním telefonem přes aplikaci ČSOB Smart.

„Věříme, že právě variabilita kampaně ve třech skvělých online spotech dokáže naplnit naše očekávání,“ doplňuje Radovan Kuštek, výkonný manažer skupinového digitálního marketingu ČSOB.

Ekosystém kampaně využívá v online prostoru sociální sítě a vybrané online portály. Spoty jsou doplněny dalšími formami od spolupráce s influencery, až po podpůrné display formáty.

Vizitka kampaně:

Klient: ČSOB

Agentura: Darwin and the Machines

Creative director: Michal Pastier

Strategy director: Juraj Pobjecký

Art director: Tereza Talichová

Project management: Dominika Nechvílová, Marian Fury

Produkce: Darq

Režie: Jan Chramosta

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia