V Plzeňském Makru agentura Czech Promotion přestavěla sekci piva a vytvořila stálou „expozici“ Plzeňského Prazdroje.
Pivní sekce v plzeňském Makru je nyní přehlednější, světlejší a vidět je již z dálky. Podle Ondřeje Bystroně, autora konceptu z agentury Czech Promotion, je realizace koncipována tak, aby byla sice nekonvenční, ale přitom zcela funkční. „Výchozím bodem pro nás byla zavedená vizuální identita Plzeňského Prazdroje, kterou jsme rozvinuli a aplikovali v místě prodeje. Naším cílem bylo vytvořit přirozenou navigaci a upoutat pozornost zákazníka k pivní sekci a speciálně Plzeňskému Prazdroji,“ vysvětluje Ondřej Bystroň.
Ústředním bodem instalace je měděná varní pánev, která je symbolem plzeňského pivovaru, a zde plní kromě estetické i praktickou funkci. Slouží totiž jako obrovská lampa. „Díky nové instalaci se podařilo dostat kousek pivovaru na prodejní plochu a přiblížit zákazníkům místo, kde se vaří pivo, které si kupují,“ říká Lada Kohoutková, manažerka aktivací Plzeňského Prazdroje.
Varnu doplňují velké bannery nad pivní sekcí, které zachycují genezi piva od jeho vaření až po načepování do půllitru. Důraz kladl Ondřej Bystroň na využití barevnosti, na funkční kontrast malých detailů, prostorově výrazných prvků a velkých ploch.
Projekt je v plzeňském Makru koncipován nastálo, důležitá proto byla pro realizátory také dlouhodobá stabilita a odolnost celé expozice.
Podívejte se na časosběr realizace: