Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Czech Promotion postavila v Makru varnu Prazdroje

V Plzeňském Makru agentura Czech Promotion přestavěla sekci piva a vytvořila stálou „expozici“ Plzeňského Prazdroje.

Pivní sekce v plzeňském Makru je nyní přehlednější, světlejší a vidět je již z dálky. Podle Ondřeje Bystroně, autora konceptu z agentury Czech Promotion, je realizace koncipována tak, aby byla sice nekonvenční, ale přitom zcela funkční. „Výchozím bodem pro nás byla zavedená vizuální identita Plzeňského Prazdroje, kterou jsme rozvinuli a aplikovali v místě prodeje. Naším cílem bylo vytvořit přirozenou navigaci a upoutat pozornost zákazníka k pivní sekci a speciálně Plzeňskému Prazdroji,“ vysvětluje Ondřej Bystroň.


Ústředním bodem instalace je měděná varní pánev, která je symbolem plzeňského pivovaru, a zde plní kromě estetické i praktickou funkci. Slouží totiž jako obrovská lampa. „Díky nové instalaci se podařilo dostat kousek pivovaru na prodejní plochu a přiblížit zákazníkům místo, kde se vaří pivo, které si kupují,“ říká Lada Kohoutková, manažerka aktivací Plzeňského Prazdroje.

Reklama
Know


Varnu doplňují velké bannery nad pivní sekcí, které zachycují genezi piva od jeho vaření až po načepování do půllitru. Důraz kladl Ondřej Bystroň na využití barevnosti, na funkční kontrast malých detailů, prostorově výrazných prvků a velkých ploch.


Projekt je v plzeňském Makru koncipován nastálo, důležitá proto byla pro realizátory také dlouhodobá stabilita a odolnost celé expozice.

Podívejte se na časosběr realizace:

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)