Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zlatý středník 20/21 zveřejnil finalisty, vedou Plzeňský prazdroj či Slovenská spořitelna

Shortlist se 169 přihláškami projektů zveřejnila oborová soutěž komunikačních projektů a firemních médií. Finalisté vzešli z rekordních 490 přihlášek.

Téměř stovka porotců z řad předních expertů na jednotlivé komunikační disciplíny zhodnotila rekordních 490 přihlášek do 19. ročníku oborové soutěže Zlatý středník, kterou pořádá sdružení PR Klub. Mezi nejúspěšnější zadavatele s více než čtyřmi nominacemi na vítězství patří (v abecedním pořadí) Plzeňský Prazdroj, Slovenská sporiteľňa, Škoda Auto, Tipsport, Univerzita Karlova a Vodafone. Mezi agenturami zabodovaly především Boomerang Communication, Brainz Studios, Konektor, PR Clinic a Svengali Communications. Projekty státní a veřejné sféry získaly 15 procent míst na shortlistu. Z celkem 28 kategorií byla za ty hlavní letos nejpopulárnější a Společenská odpovědnost a udržitelnost, mezi oborovými kategoriemi pak vedou Finanční služby. Celý shortlist si můžete projít zde.

Vedle trofejí pro vítěze soutěžních kategorií organizátoři ještě udělí prestižní cenu Grand Prix pro Nejlepší covid projekt a Nejlepší agenturu. „Při výběru toho nejlepšího projektu, jehož ústředním tématem byla komunikace v situaci pandemie covidu-19, porota Grand Prix pečlivě zvažovala nejen celkovou kvalitu projektů a jejich dopad na vnímání a reputaci značek, ale také míru společenského přesahu,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu, a doplňuje: „Nejlepší agenturu volila porota ze zhruba desítky nominací agentur, jejichž práce ukázaly, že právem patří ke špičce.“

Reklama

Slovenské práce tvoří 17 procent ze všech projektů umístěných na shortlistu. Podle porotce a slovenské PR osobnosti roku 2020 Štefana Frimmera slovenské komunikační kampaně spojuje odvaha a komplexnost. „Faktem je, že slovenský trh je oproti českému poloviční, na exekuci projektů tak stačí často i menší rozpočet,“ dodal Frimmer.

Slavnostní vyhlášení vítězů je naplánováno na 2. září v Praze, samozřejmě pokud to epidemická situace a stanovená pravidla umožní. O produkci galavečera se letos postará produkční společnost LK Production. Partnery soutěže jsou společnosti Bohemia Sekt, Coca-Cola HBC, Coworkers AI, Dáme jídlo, Huawei, MasterCard, Monitora, Orange, Plzeňský Prazdroj a Víno Hruška.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)