Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V televizních spotech Kamali od Home Creditu zpívají tentokrát ženy

Společnost Home Credit spouští novou vlnu televizní kampaně na podporu malých půjčky Kamali. Videa navazují na kampaň v loňském roce, kdy v karaoke baru zpívající muži vyzdvihovali přednosti půjčky. V nových spotech zpívají na dobře známou melodii tentokrát ženy. 

V současném době spustil Home Credit dvě varianty spotů a třetí přidá na konci léta. Hlavní komunikační sdělení kampaně zůstává stejné, mění se pouze interpreti, kteří notují o unikátních vlastnostech Kamali, absolutně nejlevnější a nejrychlejší malé půjčky na trhu.  

„Reklamní koncept hodnotíme po roce jako velmi úspěšný, spoty vzbuzují silné emoce, občas i negativní, jak už to u výrazných kampaní bývá. Stejně tomu bylo i u předchozích spotů, kde zpívali lidé v tramvaji nebo v autě,“ dodává Roman Kůgel, vedoucí Kamali.

Reklama
ČEZ

Spoty natočil Home Credit ve spolupráci s kreativní agenturou Made by Vaculík. Na televizních kanálech Prima Group, Barrandov Group a Atmedia se budou vysílat minimálně jeden rok.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)