V televizních spotech Kamali od Home Creditu zpívají tentokrát ženy

Společnost Home Credit spouští novou vlnu televizní kampaně na podporu malých půjčky Kamali. Videa navazují na kampaň v loňském roce, kdy v karaoke baru zpívající muži vyzdvihovali přednosti půjčky. V nových spotech zpívají na dobře známou melodii tentokrát ženy. 

V současném době spustil Home Credit dvě varianty spotů a třetí přidá na konci léta. Hlavní komunikační sdělení kampaně zůstává stejné, mění se pouze interpreti, kteří notují o unikátních vlastnostech Kamali, absolutně nejlevnější a nejrychlejší malé půjčky na trhu.  

„Reklamní koncept hodnotíme po roce jako velmi úspěšný, spoty vzbuzují silné emoce, občas i negativní, jak už to u výrazných kampaní bývá. Stejně tomu bylo i u předchozích spotů, kde zpívali lidé v tramvaji nebo v autě,“ dodává Roman Kůgel, vedoucí Kamali.

Spoty natočil Home Credit ve spolupráci s kreativní agenturou Made by Vaculík. Na televizních kanálech Prima Group, Barrandov Group a Atmedia se budou vysílat minimálně jeden rok.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk