Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Soukup ve vedení akciovky Médea končí, střídá ho Konrád

Novým výkonným ředitelem Médey se od 1. července stal Martin Konrád. Nyní zmapuje situaci a pokusí se stabilizovat hospodaření firmy.

O změně na pozici CEO mediální agentury Médea rozhodlo při zasedání její představenstvo. Na jmenování Martina Konráda se dohodli oba akcionáři firmy (menšinový Jaromír Soukup a většinový akcionář skrze společnost Rainbow Wisdom Investment čínská skupina CITIC). Jaromíru Soukupovi zůstane pozice předsedy dozorčí rady.

Představenstvo akciové společnosti Médea působí od začátku července v novém složení a bez Jaromíra Soukupa, kterého na pozici předsedy nahradil Marian Severa (junior vice president v CITIC Europe Holdings). Dalšími dvěma členy představenstva jsou i nadále Ladislav Jelínek a Kateřina Čápová, která ve firmě působí zároveň jako ředitelka právního oddělení.

Reklama
ČEZ

„Jsem rád, že jsme pro roli nového CEO agentury získali manažera s tak rozsáhlými zkušenostmi z prostředí médií, jakým je Martin,“ komentuje volbu nového ředitele předseda představenstva Marian Severa. „Úkolem managementu v následujících týdnech bude podrobněji zmapovat situaci, v níž se společnost nalézá, a dát konkrétní doporučení akcionářům ohledně dalšího postupu. Věřím, že společně se podaří upevnit vztahy s klíčovými partnery firmy a stabilizovat její hospodaření tak, aby mohla na trhu dál dlouhodobě úspěšně fungovat,“ napsal Severa v prohlášení

Martin Konrád (51)

Vystudoval mezinárodní obchod na pražské VŠE a obor Change Management na University of New York v Praze. Na českém mediálním trhu působí v různých manažerských rolích více než 20 let. Osm let (1996 až 2006) byl obchodním ředitelem mediazastupitelství Regie Radio Music, později (2006 až 2008) působil jako generální ředitel vydavatele deníku Metro a následně jako obchodní (2008 až 2012) a později generální (do roku 2014) ředitel FTV Prima. V posledních letech se zaměřoval na poradenství v oblasti manažerských dovedností. V roce 2017 kandidoval na pozici generálního ředitele České televize.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)