Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pravdu o podnikání ukazuje světu kampaň od Darwin and the Machines pro Billdu

První reklamní kampaň nástroje nejen na fakturaci pro malé podnikatele bude vedle Slovenska nasazená i na dalších trzích od Austrálie po Skandinávii.

Hybridní agentura Darwin and the Machines připravila pro mezinárodně úspěšný brand Billdu první reklamní kampaň zaměřenou na podnikatele a živnostníky. Billdu jako nástroj na fakturaci letos rozšiřuje služby i na oboustranný živý chat, objednávkový systém, online obchod i na webovou prezentaci v jednom.

„Darwin tak dostal unikátní možnost připravit mezinárodní kampaň a pomoci lokální firmě se ještě výrazněji prosadit ve světě. Proto naše agentura vznikla, abychom pomáhali slovenským firmám být světovými,“ uvedl Martin Blaško, CEO slovenské pobočky Darwin and the Machines.

Reklama
ČEZ

V první fázi kampaně prošla značka Billdu oživením pro „digital first“ zákazníky, jehož výsledkem nová identita brandu z dílny studia GoBigname. Propojuje aplikaci, web i komunikaci kódy značky srozumitelnými na všech obrazovkách. Nové logo, ikonu i barevné komnbinace doplňuje nový maskot. Ten odkazuje na pracovitost a podnikavost cílové skupiny a jeho autorem je Rudolf Letko, partner GoBigname.

„Bildu chce být přátelskou a moderní značkou ulehčující podnikání. Právě lehkost a jednoduchost jsme chtěli přenést i do komunikace, a tak jsme zvolili formu parodování klišé z podnikatelských reklam, kde se ve zpomalených záběrech mluví o tradic, snech a odhodlání,“ řekl Michal Pastier, kreativní ředitel Darwin and the Machines. „Kampaň vtipně odkazuje na realitu byznysu – podnikatelé nemají na nic čas, pořád musí něco řešit. Právě v tom jim chce Billdu pomoci. Univerzální insight a idea tak mají šanci fungovat na desítkách trhů a díky režisérovi Rolandovi Wraníkovi jsme získali i světovou exekuci,“ dodává Pastier.

Na to, jak se spot vyvíjel během tvorby, se můžete podívat zde:

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu