Kampaň pro několikadenní festival, který v hlavním městě proběhne začátkem srpna, vznikla pod taktovkou studia Guts Prague Jany Bauerové a Radka Mojžíše.
Během léta jsou nejen na pražských CLV a billboardech JCDecaux, jenž je jedním z outdoorových partnerů projektu ADC Unit, k vidění barvy duhy upozorňující na široký program Prague Pride.
Iniciativa ADC Unit umožňuje členům tuzemského Art Directors Clubu realizovat projekty se sociálním a kulturním přesahem. V létě se příležitosti ujalo studio Guts Prague Jany Bauerové a Radka Mojžíše. Kampaň sami nafotili a zprodukovali. Její součástí jsou mimo jiné také krátká online videa a další video formáty.
„Objekty použité ve fotografovaných zátiší reprezentují konkrétní část programu a zároveň svojí kompozicí tvoří duhové spektrum jako symbol. Chtěli jsme hlavně přinést pozitivní emoce, které k akcím jako Prague Pride podle nás patří,“ uvedla art directorka Jana Bauerová.
Prague Pride pořádá v hlavním městě desítky akcí od filmových projekcí, přes výstavy a koncerty, až po workshopy nejen pro LGBTQ+ komunitu. Tématem 11. ročníku festivalu pořádaného od 2. do 8. srpna je Coming Out, tedy proces přijetí vlastní sexuality i sebe sama.
„Cílem kampaně bylo spojit téma festivalu a zároveň představit širokou paletu našeho programu,“ řekl PR manažer Prague Pride Daniel Zikmund a dodal: „Potřebovali jsme lidem sdělit, že festival není jen o průvodu a ujistit je, že se mají opravdu na co těšit. Široký program a nelehké téma představovalo skutečnou výzvu, se kterou si Guts Prague ale dokázali hravě poradit. Věřím, že celý koncept rozproudí městský reklamní smog a rozzáří ulice i sociální sítě barvami duhy.“