Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Obchod Bonami spustil „pohovkovou schovávanou“

Bonami odstartoval prázdninovou výzvu a zároveň kampaň zaměřenou na sortiment pohovek. Jednu z nich firma umístila na tajném místě v Praze, kde si počká na své nálezce. Ten, kdo pohovku najde, vyfotí se s ní a přidá fotku na Instagram, může novou pohovku z kampaně vyhrát. Na kampani Bonami spolupracuje se známým fotografem Tomášem Třeštíkem, který akci fotograficky doprovodí.

„Pohovky jsou jedním z nejoblíbenějších artiklů na Bonami vůbec, ročně jich prodáme přes dvanáct tisíc. A letošní červenec pohovkám patří, věnovat se jim budeme i v rámci slevové kampaně Pohovkový týden, další akce probíhají průběžně. Dnes ale poprvé startujeme i v pražském terénu guerillou a také OOH kampaň jak v Čechách, tak na Slovensku a v Maďarsku,“ říká Lucie Šuláková, brand manažerka Bonami.

Lidé mohou až do konce měsíce po Praze hledat pohovku proslulé značky Bobochic Paris, na kterou má Bonami v České republice exkluzivitu.

Reklama
Abovalve

„Pohovku může vyhrát každý, kdo ji najde, propadne jejímu designu jako my a následně se s ní nebo na ní vyfotí, přidá fotku do svého Instagram feedu či stories s hashtagem #napohovcezalezi a označí @bonamicz, abychom tuto fotku našli. Losováním vybereme vítěze a novou pohovku ve stejném designu mu zašleme přímo z našeho skladu až domů,“ dodává Šuláková.

Soutěžícím může při hledání posloužit malá nápověda, pohovka se nachází ve čtvrti úzce spjaté právě s Tomášem Třeštíkem.

Bez majitele však nezůstane ani pohovka v terénu. „Po skončení akce poputuje k vybrané mamince samoživitelce, kterou Bonami podpoří díky iniciativě Nory Fridrichové a jejímu charitativnímu projektu Šatník pro rodiče samoživitele,“ uzavírá Šuláková.

Další pohovky a ostatní nábytek i potřeby do domácnosti putují každý týden i do dočasného, improvizovaného skladu v Hodoníně, odkud je Bonami distribuuje potřebným zasaženým ničivým tornádem. Společně s touto iniciativou může prostřednictvím Bonami Moravany podpořit i široká veřejnost. Na Bonami.cz stačí koupit voucher ve vybrané částce a Bonami ji následně zdvojnásobí. Ve výsledné hodnotě si pak může obdarovaný vybrat sortiment do svého nového bydlení.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)