Media Club zdražuje rádia v průměru o 12 procent

Důvodem zvýšení cen je vyprodanost reklamního prostoru, nárůst nových klientů i cenová inflace. Cenové navýšení neplatí pro klienty, kteří mají uzavřenou smlouvu do konce roku, ani pro speciální operace, eventy, sponzoring a soutěže.

„Z pozice současné jedničky na trhu, kdy podíl naší poslechovosti byl při posledním měření Radioprojektu 40,3 procenta, jsme se rozhodli přistoupit k navýšení cen za prodej reklamy. V průměru se jedná o 12 procent. K tomuto navýšení nás vede především současná situace na trhu, kdy již třetí den v měsíci řešíme vyprodanost. Zároveň zaznamenáváme enormní zájem ze strany klientů. V prvním pololetí u nás celkem inzerovalo 1917 klientů, z čehož jednu třetinu tvořili noví klienti, a zavedení klienti navíc ještě navyšovali kampaně,“ říká Jan Čadek, ředitel divize rádií Media Clubu.

Navýšení cen zavádí Media Club plošně pro všechny rádiové bundly – Total, Progressive, Optimal, Creative – i pro jednotlivé rozhlasové stanice. Slevová politika zůstává na stejné úrovni tak, jako byli klienti doposud zvyklí. Klienti z Rádio Image programu mají současné ceny garantované do konce tohoto roku, kdy jim skončí platnost smluv. „Navzdory inflacím naše ceny navyšujeme až po čtrnácti letech. Své rozhodnutí jsme dopředu konzultovali s vybranými klienty, kteří nás utvrdili v tom, že naše rozhodnutí je správné – změny na trhu vyvolaly zvýšený zájem o rozhlasovou reklamu,“ dodává Čadek.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia