„Ať vám to běhá!“ říká dvojsmyslně operátor v novém spotu. Kampaní od agentury Saatchi & Saatchi a kreativního týmu Jinej Gang propaguje neomezená data a aktivní trávení léta.
Olympionici současní i bývalí všude, kam se člověk podívá. Pošťák doručující s pomocí skoku o tyči, taxi kombinované s jachtingem nebo tenis při vyklepávání koberců. Každá činnost se dá podle nové kampaně T-Mobile dělat jako sport. Operátor to ukazuje v novém spotu od agentury Saatchi & Saatchi a kreativního týmu Jinej Gang. Pod produkcí je podepsána společnost Bistro Films a režie se ujal oceňovaný Marek Partyš.
„Umělecký i sportovní dojem za deset bodů. Děkujeme Markovi Partyšovi a Bistro Films za neuvěřitelný výkon na zlatou medaili,“ uvedl na svém LinkedIn Ondřej Hübl, který Jinej Gang založil spolu s Viktorem Říhou a Tomášem Vápeníkem. Na přípravu „bombastické letní kampaně“ upozorňoval už koncem dubna, kdy T-Mobile vypsal výběrové řízení na kreativní agenturu a JInej Gang spolu se ho účastní spolu se Satchi & Saatchi.
Operátor v letní kampani, která odstartovala s červencem a poběží do poloviny srpna, nabízí neomezená data, která si mohou jeho zákazníci aktivovat přes mobilní aplikaci.
„Užijte si léto v pohybu s neomezenými daty od nás. Zaposlouchejte se do letních hitů při ranním běhu, stáhněte si video lekce svých oblíbených sportovních instruktorů nebo jen sledujte sportovní utkání ať už jste kdekoli. Vyběhněte s nudou,“ říká T-Mobile ve speciální sekci svého webu Sportovní léto. I na ni odkazuje osmdesátisekundový spot s dvojsmyslným claimem „Ať vám to běhá“, který už nasbíral přes deset tisíc shlédnutí.
Zkrácené verze klipu poběží i v televizi a na sociálních sítích, kde vše podpoří influenceři a známé osobnosti ze světa sportu. Kampaň, na níž se podílel i Český olympijský výbor a vystupují v ní i díky tomu současní i bývalí olympionici, se objeví i ve venkovní reklamě. V plánu jsou i eventy v olympijských parcích. Doprovází ji i soutěž o ceny včetně Apple Watch Series 6 či balíčků z nové olympijské kolekce.
„V letošním roce chtěli též vzdát hold českým sportovcům a olympionikům, takže jsem rád, že jsme díky našemu partnerství s Českým olympijským týmem mohli do spotu zapojit i nemalou část českých sportovních legend. Věříme, že kampaň bude motivovat k pohybu a možná i poznávání míst, která se mohou pochlubit vlastní sportovní historií,“ uvedl ke kampani mimo jiné Ladislav Báča, ředitel pro značku a marketingovou komunikaci T-Mobile.
Vizitka kampaně
zadavatel: T-Mobile
mediální agentura: Mediacom Prague
kreativní agentura: Saatchi&Saatchi
social media agentura: Publicis Prague
kreativní tým: Ondřej Hübl, Viktor Říha, Tomáš Vápeník
kreativní tým social: Jakub Jedinák, Tomáš Zvěřina, Michal Vitásek
režisér: Marek Partyš
mediatypy: TV, online, OOH, social media, retail, eventy – olympijské parky, interní kampaň pro zaměstnance