Vedle něj od července nastoupí na pozici COO Michal Vodák a HR skupiny bude nově řídit Martina Chloupková, která přišla ze Slevomatu.
Managing directorem pro českou a slovenskou Heureku se od začátku července stává Honza Mayer. Zároveň mění Heureka Group strategické vedení. Novým COO se stává Michal Vodák, CEO celé skupiny nadále zůstává Tomáš Braverman, jehož hlavní prioritou se stane především strategické vedení, vize skupiny a hledání nových příležitostí pro rozšíření do dalších zemí.
V březnu 2021 došlo k akvizici Datawepsu a celý proces integrace byl úspěšně zakončen další změnou ve strategickém vedení Heureky. Nově bude veškeré aktivity české a slovenské Heureky zastřešovat jako výkonný ředitel pro Českou republiku a Slovensko Honza Mayer. Na lokálních trzích je pro Heureku klíčová oblast customer success a péče o VIP klienty a významné obchodní partnery. Kromě této podpory bude kladen velký důraz na zkvalitňování obsahu na Heurece v B2B i B2C sféře nebo vylepšování katalogu. Bohaté zkušenosti s vedením úspěšné e-commerce firmy má Honza právě z Datawepsu, u jehož zrodu byl a který řadu let vedl.
Novým COO Heureka Group se od července stává Michal Vodák, který doposud zastával pozici CCO. Vodák bude zodpovědný za koordinaci managing directorů všech zemí, ve kterých skupina Heureka Group působí. Kromě toho propojí veškeré obchodní aktivity napříč zeměmi, například Yield, performance nebo brand marketing. Před Heurekou sbíral Michal Vodák mnohaleté zkušenosti s marketingem, digitalizací a vedením tuzemských i zahraničních týmů ve firmě Schaeffler, Mars nebo v mediální skupině Mafra a v Seznam.cz.
Do čela HR celé skupiny nastupuje od začátku července Martina Chloupková ze Slevomatu, která má za úkol personálně podpořit růst firmy a spoluvytvářet prostředí pro práci napříč mezinárodními týmy. Zkušenosti s mezinárodním prostředím sbírala Martina Chloupková v předchozím působení v americkém Aramarku či francouzském Edenredu, do Heureky přichází z oboru e-commerce, konkrétně Slevomatu. Jednou z výzev Martiny bude personálně podpořit růst firmy o více než 110 nových kolegů a ve všech zemích spojit kulturu, hodnoty a principy chování.
„K rozvoji nejsilnějšího e-commerce hráče v regionu je potřeba správný tým profesionálů, který má zkušenosti, vizi, touhu posouvat věci dopředu a mezi kterými funguje chemie. Jsem rád, že v Heurece dlouhodobě držíme takový tým a Honza Mayer do něj přirozeně zapadl. Pokračovat v tomto trendu i při náboru nováčků bude velkým úkolem i pro Martinu Chloupkovou,” říká ke změnám v Heureka Group její CEO, Tomáš Braverman a dodává: „Během posledních let jsme prošli významnou transformací, a mnohem více se otevřeli partnerům napříč všemi trhy. Rozšiřování a posilování těchto aktivit bude jednou z klíčových priorit pro Michala Vodáka.”