Euro a katz83 spouštějí podcasty o českém i evropském zdravotnictví

Podcasty Euro Na zdraví a Euro Health se zaměří na segmenty zdravotnictví a farmaceutického průmyslu i diskusi s klíčovými osobnostmi segmentu. Moderátory jsou Jan Klusáček a Tomáš Jirsa, dostupné jsou na stránkách týdeníku Euro a platformách Spotify, Apple Podcast a Google Podcast.

„V obou podcastech se chceme zaměřit hlavně na aktuální témata a přinášet odborné informace stravitelně a nejen pro zdravotnickou veřejnost,“ říká Tomáš Jirsa, zakladatel experimentálního brandu katz83 a jeden z moderátorů podcastu Insider.

„Několik nadcházejících dílů Euro Health se budeme věnovat zejména problematice závislostí. Odstartovali jsme s naším předním odborníkem na drogovou problematiku Jindřichem Vobořilem, se kterým jsme rozebrali mimo jiné rozvoj zdravotnických a sociálních služeb a programů léčby,“ přibližuje Jan Klusáček, který se oblasti zdravotnictví věnuje přes 15 let.

Hostem prvního dílu Euro Na zdraví je primářka onkologického oddělení FN Motol Doc. MUDr. Jana Prausová Ph.D., která je i vedoucí lékařkou Komplexního onkologického centra FN Motol a předsedkyní České onkologické společnosti.

Hosté Euro Health budou z řad evropských a do budoucna i světových kapacit ve zdravotnictví, které nejen českým posluchačům nabídnou pohled na zásadní otázky a možnosti řešení.

Jan Klusáček je právník, konzultant a komentátor, který se zdravotnictví věnuje přes 15 let. Prošel řadou pozic ve veřejném (ředitel kabinetu ministra, ředitel odboru legislativy, poradce ministra…) i soukromém sektoru (Deloitte, KPMG, Grant Thornton). Dnes působí mj. v jedné pražské nemocnici, věnuje se poradenství, publikuje v řadě médií (Zdravotnický deník, Info.cz, Reflex, Pravý břeh).

Tomáš Jirsa je zakladatelem experimentálního brandu katz83, podcastové agentury Boomers a jedním z moderátorů nejvlivnějšího českého podcastu Insider.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini