Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Campari v novém projektu oživuje Felliniho

Italská značka alkoholu navazuje na spolupráci s legendárním režisérem. S pomocí umělé inteligence natáčí film, který představí na Benátském filmovém festivalu.

Kreativního génia Federica Felliniho znovu probouzí brand Campari v pokračování projektu Red Diaries, v jehož rámci vznikají umělecké projekty odkazující nejen červenou barvu italského aperitivu a jeho drinků jako je Negroni. V letošním roce ve spolupráci s Wunderman Thompson a produkčním studiem Unit9 oživuje legendárního italského režiséra s pomocí umělé inteligence a strojového učení.

Vznikne v Římě se odehrávající krátký film a dokument o procesu Fellini Forward, jenž bude představen na Benátském filmovém festivalu 9. září a 29 září na Newyorském filmovém festivalu. Projektu se mimo jiné účastní i režisérova neteř Francesca Fabbri Fellini, která štáb seznámila s jeho klíčovými spolupracovníky. „Strýc Federico svým originálním stylem ukazoval život s pomocí snových elementů. Projekt, jako je tento, je podle mě perfektním způsobem, jak vzdát hold jeho odkazu. Ačkoli se inspiroval i svou minulostí, vždy se díval kupředu. Podobný přístup byl zvolen i v projektu Campari – je ukotven v jeho dědictví, ale je futuristický tím, že využívá umělou inteligenci,“ uvedla Fellini.

Reklama

Na trailer k dokumentu se můžete podívat zde:

Do projektu jsou zapojeni režiséři Directors Zackary Canepari and Drea Cooper, kteří mají na starosti dokument a Maximilian Niemann, jenž se soustředí na krátký film. Zapojili se a konzultace poskytli například Felliniho kameraman Blasco Giurato, scénograf a držitel tří Oscarů Dante Ferretti nebo krejčí a kostymér Luigi Piccolo, jenž má ve sbírce kostýmy z nejlepších Fellliniho filmů.

Campari zároveň program pro studenty z celého světa (z filmových škol v USA, Itálii či Švýcarsku), kteří se do projektu Fellini Forward zapojili.

„V Campari se snažíme posunovat hranice inovací a kreativity už 160 let, chceme zanechat trvající odkaz budoucím generacím,“ uvedl mimo jiné Jean Jacques Dubau, šéf marketingu Campari Group.

Není to první spolupráce spojující Campari s Fellinim. Slavný režisér pro značku natočil reklamu v roce 1984, na níž se můžete podívat zde:

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)