České dráhy v nové kampani od agentury Havas upozorňují na aplikaci Můj vlak. Už tradiční hvězdě drážních spotů, Ivanu Trojanovi, konkuruje čtyřnohá „Ťapka“.
„Ťapka se nikdy neplete,“ rozčiluje se v kampani Českých drah Ivan Trojan v roli myslivce. Před spolucestujícími, kteří používají pro nákup jízdenek mobilní telefon, se chlubí, jak jeho pes zvládá koupit jízdenku, najít nástupiště i čas odjezdu vyštěkat. Jak je u Trojanových postav v drážních spotech zvykem, všechno je ale trochu jinak.
S novou kampaní, která běží od v průběhu června v televizi, online a na sociálních sítích, se na svých profilech pochlubila kreativní agentura Havas.
Jak se vyhnout dlouhým frontám při koupi jízdenek? Jednoduše! Vycvičte si psa… ale lepší je si stáhnout apku. Na co v naší nové kampani pro @ceskedrahy_ vsadil Ivan Trojan?https://t.co/F66eJP34y6 #havasprague #ceskedrahy #meaningfulwork pic.twitter.com/tB4ccy5Vlx
— Havas Prague (@havasprague) June 1, 2021
Produkci spotu měla na starosti společnost Total HelpArt T.H.A. a režie se ujal Ondřej Trojan, jenž má mimo jiné na kontě nominaci na Oscara za film Želary, který natočil před dvaceti lety.
Aktuální reklama Českých drah s „appkou a Ťapkou“ se nese na stejné vlně záměn a slovních hříček jako předchozí spoty s Ivanem Trojanem v hlavní roli. Třeba jako když loni v červnu lákaly dráhy na výlety s rodinou, jejíž „punktáta“ si zvolil outfit podle cíle cesty, říčky Punkvy.
Vizitka kampaně:
Název: Jednoduchost cestování vlakem
Klient: České dráhy
Agentura: Havas
Kreativní ředitel: Petr Čech, Jakub Kolářík
Art Director: Pavel Slováček
Copywriter: Martin Skalický
Account director: Lenka Beránková
Režie: Ondřej Trojan
Kamera: Tomáš Sysel
Střih: Vladimír Barák
Zvuk: Jiří Klenka
Production Manager: Michaela Syslová
Produkční agentura: Total HelpArt T.H.A.