Značce Orion je 125 let a má novou komunikační platformu s názvem Orion – Naše čokoládová radost. Kampaň odstartovala formou TV reklamy, ke které se později přidají další touchpointy v podobě digitální komunikace, printu a in-store vystavení.
„Kampaň je velmi emotivní, přesto nese jasné sdělení. Právě typická čokoládová chuť dělá výrobky Orion tak unikátní a oblíbené. Při jejich výrobě pečlivě volíme poměr kakaa, mléka a cukru, abychom vytvořili tu nejlepší čokoládu pro potřeby českých a slovenských spotřebitelů,“ uvádí Robert Kičina, tiskový mluvčí Nestlé Česko.
„Naše země je výjimečná. Mnoho věcí, které děláme, děláme po našem a tento způsob života oslavuje právě značka Orion. Ať už se jedná o způsob, jak učíme naše potomky péct oblíbenou bábovku, jak trávíme léto u vody nebo jak oslavujeme krásu našich žen a dívek. To vše je jedinečné a stejně tak je jedinečná i naše čokoláda a čokoládová chuť Orion. V Orionu totiž věříme, že oslavovat naše specifika, tradice a zvyky vede k plnohodnotnějšímu životu plnému malých radostí,“ říká Radomír Šlechta, senior brand manager značky Orion.
Strategii komunikace a kreativní koncept vymyslela agentura Ogilvy. „Opravdu dlouho jsme hledali myšlenku, která by popsala, jak důležitou roli hraje značka Orion v životech našich spotřebitelů. Myslím, že Ogilvy se podařilo přijít se skutečně skvělým kreativním nápadem, který vystihuje jedinečnost našeho národa a naší čokolády Orion,“ dodává Šlechta.
TV spot produkčně zastřešila společnost Boogie Films a vznikl pod taktovkou Tomáše Bařiny.
Ve druhé vlně TV airingu je spot obohacen TV Tag-onem komunikujícím nově vzniklou řadu čokoládových tabulek Orion Rodinná, které obsahují 100procentně udržitelné kakao. TV Tag-on vyvinul František Bumbálek (Second Head).