Značka Nescafé odstartovala kampaň s podtitulem Osvěž se s ledovou kávou Nescafé. Jak již název napovídá, cílem kampaně je představit novou ledovou kávu bez cukru, která doplňuje portfolio produktů Nestlé s vylepšeným složením. Novým nápojem značka reaguje na minimální nabídku ledových káv bez cukru na trhu.
Kampaň probíhá v Česku i na Slovensku a je podpořena skrze komunikaci v in-storu čerpacích stanic, spolupráci s influencery na sociálních sítích, samplingem novinek a PR.
„S novou ledovou kávou bez cukru cílíme primárně na mladší generaci, která často cestuje a zároveň souzní se zdravým životním stylem a vyhledává produkty s vylepšeným složením. Káva se totiž prodává v praktické plechovce o velikosti 250 ml a je tak ideální na léto jako osvěžení k vodě, na výlet i na delší cesty autem,“ říká Šimon Luňák, brand manažer značky Nescafé.
Nescafé patří mezi neoblíbenější značky káv u českých spotřebitelů. Nový osvěžující nápoj si mohou spotřebitelé vychutnat hned ve dvou variantách – Americano a Latté. Produkty je možné zakoupit ve vybraných čerpacích stanicích a obchodech.
Kampaň Osvěž se s ledovou kávou Nescafé bude podpořena skrze digitální komunikaci, která bude probíhat na sociálních sítích ve spolupráci s influencery. Kampaň bude doprovázena také prezentací produktů v in-storu čerpacích stanic a samplingem novinek. V rámci public relations kampaň zastřeší agentura Bison & Rose.
Nescafé se dlouhodobě snaží o udržitelnost svých produktů. Proto přišlo s plánem, který stanovuje potřebné kroky k tomu, aby jejich káva byla získávána a vyráběna šetrně v souladu s přírodou. Značka vzdělává a podporuje zemědělské komunity v 15 zemích světa. U pěstování dbá na vytváření biodiverzity, zodpovědné hospodaření s vodou a efektivní inovace, které brání odlesňování a zvyšují produktivitu a odolnost kávových rostlin. Plechovky jsou vyráběny z hliníku, který je možné recyklovat, proto patří do kontejneru na kov.