McDonald’s spouští velkou letní kampaň, děkuje zaměstnancům

Podívejte se na spot od kreativní agentury DDB natočený režisérem Markem Partyšem v produkci Bistro Films. Do rozsáhlého projektu se zapojují všechny agentury McDonald’s.

Novou brandovou komunikaci spojenou se zaměstnaneckou image spouští od července tuzemské zastoupení značky McDonald’s. Spot poběží v televizi na stanicích Primy a online do konce léta. „Chceme zaměstnance ukázat jako ty, kteří pomáhají našim hostům dělat život snazší. I během pandemie jsme byli jedni z mála, kteří operovali prakticky non-stop, dle možností daných nařízeními. Poděkujeme zaměstnancům, že tu byli pro naše zákazníky, přestože ne vždy to bylo jednoduché,“ říká v rozhovoru pro Marketing a Media Martin Troup, šéf marketingu McDonald’s v České republice.

DDB Prague je kreativní agenturou kampaně. Produkci spotu měla na starosti společnost Bistro Films a režie se ujal ceněný režisér Marek Partyš, který pro McDonald’s točí dlouhodobě. Plánování médií má na svědomí agentura OMD. Letní kampaň společnosti je ale podstatně širší – zahrnuje i PR komunikaci od MSL a komunikaci na sociálních sítích pod křídly agentury Follow Bubble.

„V PR, téma otevíráme z pohledu franšízantů v jednotlivých regionech. Budou v místních médiích mluvit o tom, co pandemie znamenala a jak ji díky zaměstnancům zvládli,“ poodhaluje další plány v rozhovoru Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace McDonald’s.

Do projektu je pak zapojené i HR oddělení firmy s interními komunikačními kanály. „Je to v souladu s dlouhodobým konceptem ‚Stačí maličkost‘, který souvisí jak s atmosférou na pracovišti, tak s vnímáním brandu ze strany zákazníků,“ doplňuje Troup.

Aktuální kampaň je jednou z několika ročně, při nichž McDonald’s používá otevřený model spolupráce mezi svými agenturami. DDB Prague v tomto případě fungovala jako strategický partner pro koncept, který dál rozvíjely ostatní agentury po svých liniích. Dříve už třeba s kampaní pro Veggie burger pomáhala PR agentura s tištěnými médii, která společnost běžně nevyužívá. „U nedávné kampaně ‚Naše protože‘ je zase tvůrcem nápadu MSL a do procesu se zapojili ostatní. Líbí se nám využívat toho, že s kreativním konceptem může přijít kterákoli z agentur,“ dodává Pajurková.

Více o marketingové a komunikační strategii McDonald’s si můžete přečíst v rozhovoru s Martinem Troupem a Jitkou Pajurkovou v aktuálním vydání časopisu Marketing & Media, které vychází v pondělí 28. června. Časopis si můžete předplatit zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia