Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Herbadent bude mít svou úplně první pop-up prodejnu v Novém Smíchově

Společnost Herbadent, která je známa svými bylinnými zubními pastami a nabízí například i medicinální sladová vína, otevře v červenci vlastní pop-up koncept v pražském OC Nový Smíchov. Když uspěje, budou následovat další.

Pop-up store Herbadentu bude kompaktní, modulární a poměrně prostorově velkorysý. Společnost bude své produkty prezentovat na 15 m2. Aktuálně je koncept k vidění v showroomu v pražském Branickém pivovaru.

„V první polovině července otevřeme vlastní koncept v Novém Smíchově. Je to náš první vstup do samostatného retailu a pokud se osvědčí, přidáme další lokality. Stánek bude svou velikostí vyčnívat, budou zde panely s obrazovkami, které budeme využívat jako marketingový kanál a obsah na monitorech flexibilně měnit,“ říká Martin Hošek, šéf prodeje a marketingu v Herbadent.

Reklama
Know

Kromě vlastního e-shopu, který Herbadent spustil během pandemie, firma ještě například prezentuje své výrobky v dm-drogerie markt a nově i v Teta drogerii.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)