Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Do vesmíru může i influencerka, ukazuje kampaň Kickresume

První kampaň služby pro tvorbu životopisů pro severoamerický trh je od Furyho agentury Darwin and the Machines.

Práci ve společnostech jako Apple, Google, Tesla, SpaceX či NASA pomohl už více než milionu uživatelů najít online nástroj na tvorbu profesionálních životopisů od firmy Kickresume. Ta se svou hybridní agenturou Darwin and the Machines, kterou letos založil Marian Fury po svém odchodu ze Zaraguzy. Kickresume má i název od brandingového studia GoBigname, s nímž „Darwini“ spolupracují.

Kampaň z dílny Darwin and the Machines se inspirovala rychlostí, jakou Kickresume pomáhá najít práci, i zmiňovanými společnostmi jako je NASA. V kampani se tak i z influencerky zaměřené na cestování, která je kvůli pandemii bez práce, může stát astronautka.

Reklama
ČEZ

„Komunikační ekosystém kampaně tvoří kombinace dvou image spotů, dvou produktových a množství výkonnostních formátů. Primárně je nasazená v Bay Area a New Yorku, kde se podle dat nachází nejafinitnější cílová skupina pro produkt Kickresume,“ říká Marián Fury, šéf Darwinů v Česku.

Z rozhovoru s klientem vzešla potřeba důrazu na rychlost, která je pro cílovou skupinu důležitá. Tomu se přizpůsobil samotný brand zadavatele i nový maskot Kick, jenž se v kampani objevuje a propojuje jednotlivé formáty. Jde o 3D postavu inspirovanou baziliškem páskovaným, kterému se přezdívá „Ježíšova ještěrka“. Běhá totiž tak rychle, že se udrží i na hladině vody. Maskota vytvořilo animační studio Plaftik v týmu Juraje Demoviče, které rovněž postprodukovalo spoty, jež režíroval Pepe Ehrenberger. Produkci zajistila slovenská Globe Production.

„Díky Kickresume si kdokoli dokáže najít práci rychleji, ať už jste upír nebo travel influencer v průběhu pandemie. Nadsázka a univerzální symboly byly nevyhnutelné, aby koncepty spotů fungovaly i na kulturně odlišných trzích,“ říká ke konceptu kreativní ředitel Darwinů Michal Pastier.

Značka Kickresume, která při vývoji spotů s Darwin and the Machines zkoušela různé velikosti maskota a přidávala další brandové kódy, bude dál vyhodnocovat konzistenci při dalších kampaních, aby přinášela kontinuální komunikaci, uvádí agentura. Jak se vyvíjel spot s Drákulou se můžete podívat zde:


Vizitka kampaně:

Klient: Kickresume.com

Agentura: Darwin and the Machines

Creative director: Michal Pastier

Strategy director: Juraj Pobjecký

Project management: Martin Blaško, Marian Fury

Produkce: Globe production

Režisér: Pepe Ehrenberger

3D produkce: Plaftik          

  

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)