Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ceny Fénix rozdány po osmé, bodovalo umění i IT

V neděli 27. června večer byly v Rudolfinu vyhlášeny nejlepší projekty content marketingu. O slovo se letos přihlásilo umění. V různých kategoriích bodovala Česká filharmonie, Alšova Jihočeská galerie i Signal festival. Speciální letošní kategorie Best Heroes in Crisis má dva vítěze: Microsoft a Mapy.cz. Přinášíme vám kompletní výsledky i galerii oceněných prací.

Nejvíce cen Fénix si z pódia Rudolfina v neděli večer odnesla společnost E.ON. Bodovala s několika přihlášenými projekty a odnesla si celkem dvě zlaté ceny a tři stříbrné. První místo získala za distribuci firemního obsahu s projektem Zelená vlna, který vznikl interně a ve spolupráci s Frank Ateliérem. V kategorii B2E časopis obsadila s magazínem Neon, který připravuje ve spolupráci s agenturou Boomerang Communication, druhé místo. Nejúspěšnější byl však u společnosti E.ON projekt, na němž pracuje s agenturou Elite Solutions a který se jmenuje Fosílie, s.r.o. Ten dostal zlato v kategorii YouTube a dvě stříbra v kategoriích Facebook a Best Heroes in Crisis.

V poslední zmíněné kategorii, která byla vytvořena speciálně s ohledem na události uplynulého roku, si první příčku rozdělily dva projekty: avataři na teambuildingu Microsoftu od Konektor Social a aplikace proti šíření koronaviru na Mapy.cz od Seznamu.

Reklama
Know

Druhým celkově nejúspěšnějším zadavatelem byla Česká filharmonie. Ta si odnesla dva zlaté, jednoho stříbrného a jednoho „zvláštního“ Fénixe. Bodovala v kategoriích Katalog (Studio Najbrt; 1.), Facebook (1.), Instagram (2.) a dostala Zvláštní cenu za obrazovou výbavu.

Čtyři ceny, z toho jednu zlatou (plus dvě stříbrné a jednu bronzovou) získala Alšova jihočeská galerie s projektem #choditnaumenineniumeni, který pro ni připravila agentura Chilli Production. Ta ještě pomohla společnosti dm drogerie k získání dvou cen (stříbro a bronz) za dm podcast a stala se tak druhou nejúspěšnější agenturou soutěže. Tou první je Boomerang Communication. Na počet oceněných projektů dopadla sice stejně, ale má celkem tři zlaté a tři stříbrné Fénixy.

Z offline prací porotu zaujala Výstava Minisčítání 2020 Českého statistického úřadu (Nejlepší ilustrace a její použití), Manifest důvěrismu (1. místo v kategorii Jednorázový magazín) – útlá publikace (35 stran) propagující práci agentur PR.Konektor, Konektor Social, The Hive nebo The Ship – a nebo firemní prezentace Plzeňského Prazdroje na pivních táccích, která dostala Cenu za atypický formát.

V digitálních projektech vzbudily pozitivní reakce kromě kampaně #choditnaumenineniumeni rovněž LMC Content Hub a informační servis v době koronavirové od Havel & Partners, oba bodovaly v kategorii Nejefektivnější firemní obsah.

V pozorně sledované kategorii B2C magazínů získal první cenu Magazín #IT: Jak vzniká budoucnost společnosti Cleverlance.

Do letošního osmého ročníku soutěže Fénix content marketing bylo přihlášeno přes 250 prací, které v průběhu června 2021 hodnotilo celkem 38 porotců. Nejsilnější kategorií byla Best Hero in Crisis a také Social media kampaň. V následující galerii vám přinášíme výběr vítězů a v tabulkách za ní najdete kompletní výsledky.

Fénix content marketing je aktivita pod patronátem B2B subjektu Freya, který se věnuje zastřešení aktivit B2B na českém trhu a směrem k zahraničí a provozuje Asociaci Brand a Content marketingu.

1. místo v kategorii YouTube: Fosílie, s.r.o., E.ON

1. místo v kategorii Social media kampaň: #choditnaumenineniumeni, Alšova jihočeská galerie

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)