Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Značka s.Oliver v image kampani vrací život do měst a oslovuje nové zákazníky

Nové logo, heslo i orientace značky na městkou módu. Módní značka s.Oliver se od dubna 2021 prezentuje v úplně jiném světle. V rámci nové identity představuje 360° brandovou kampaň.

Cílem nové identity, která byla vyvinuta ve spolupráci se skupinou Serviceplan Group, je reflektovat přítomnost a oslovit nové cílové skupiny, většinou ve městech. Skupina s.Oliver vznikla v roce 1969, má tedy více než padesátiletou tradici.

Změny se projeví v mnoha oblastech, v marketingu značky, v e-shopu, na sociálních sítích i v maloobchodu. Ústředním tématem je sám život, protože s.Oliver tvoří módu pro život, jaký je. Vedle celkové vizuální identity, která je jasná a moderní, mění s.Oliver i své logo přidáním sloganu „Fashion for Life“.

Reklama
Know

Levin Reyher, marketingový ředitel značky zdůrazňuje: „Soustředíme se na běžné životy našich zákazníků, role módy ve společnosti se za poslední roky změnila. Móda by měla podporovat lidi v jejich životech, být jim pomocníkem, nikoliv se tlačit do popředí. Víme, že naši zákazníci módu milují, ale jejich životy se netočí jen kolem ní. A to je dobře. Chceme podpořit tento moderní přístup, což také znamená, že v budoucnu budeme řešit i sociální témata, která ovlivňují způsob našeho soužití.“   

Značka se od dubna prezentuje novou image kampaní a heslem „Looks that tell your story“ podporuje sebevědomí, upřímnost a pozitivní myšlení. Tento slogan bude s.Oliver doprovázet dlouhodobě. V souladu s prohlášením z manifestu značky „žádné cetky, žádný cirkus, ale opravdu dobrá móda“, se s.Oliver zaměřuje ještě více na kvalitu, na životy svých zákazníků a vytváří emoce a inspiraci.

https://www.youtube.com/watch?v=8L3BLAzvvCI

Život patří do centra

Významní maloobchodníci založili v únoru 2021 iniciativu „Life belongs at the center“. Tato iniciativa (aliance značek) usiluje o bezpečné a regulované, ale zároveň rozsáhlé znovuotevření obchodů a revitalizaci měst. Centrum města je mikrokosmos, který funguje jedině v interakci s maloobchodem, kulturním sektorem a gastronomií. Dobrý koncept a nápady pomohou přivést lidi opět do měst. s.Oliver by k tomu rád přispěl, a to poskytnutím svých prostor a výloh pro umělce začátkem léta 2021. Vzniknou tak netradiční umělecká jeviště, která přitáhnout pozornost veřejnosti. Jednotlivá představení budou vysílána také online prostřednictvím livestreamu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)