Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Triko, které nepropotíte, ukazuje CityZen v letní kampani

Letní kampaň české značky stojí na oblečení, které odolá potu či špíně. Běží na kanálech Nova Group a online.

„Máme úžasná trika, která v zátěžových situacích prověřily už desetitisíce zákazníků. Mediální kampaní teď i dalším lidem ukazujeme, že od svého oblečení mohou chtít víc,“ uvedl Pavel Hrstka, spoluzakladatel a ředitel společnosti CityZen.

Kampaň běží od 23. května, desetisekundové spoty se objevují na kanálech Nova Group, v onlinu budou programaticky nakupovány formáty branding a videobanner, které zajišťují delší kontakt se značkou.

Reklama
Know

„Kolem produktu není potřeba vymýšlet velké příběhy, je skvělý sám o sobě. V kampani jasně ukazujeme dva základní benefity triček CityZen, jejich odolnost vůči špíně i potu. Co se týče formátu, vsázíme na synergickou televizní a online kampaň s cílem vybudovat silné povědomí o značce CityZen a unikátnosti jejích triček,“ shrnuje Michal Novák, kreativní ředitel agentury Czech Promotion, která kampaň realizovala.

CityZen jako původní český startup založili v roce 2018 tři kamarádi z Chrudimi, když vyvinuli unikátní technologii, díky které není na tričkách vidět pot ani špína. Je jedno, jestli je vedro, jste nervózní nebo vás někdo polije červeným vínem, triko zůstává bez viditelných skvrn. Přitom je ze 100% bavlny, tedy prodyšné, příjemné na nošení a plně recyklovatelné. Kromě triček vyrábí CityZen polokošile, košile a spodní prádlo a vedle českého trhu působí také na Slovensku.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)