Letní kampaň české značky stojí na oblečení, které odolá potu či špíně. Běží na kanálech Nova Group a online.
„Máme úžasná trika, která v zátěžových situacích prověřily už desetitisíce zákazníků. Mediální kampaní teď i dalším lidem ukazujeme, že od svého oblečení mohou chtít víc,“ uvedl Pavel Hrstka, spoluzakladatel a ředitel společnosti CityZen.
Kampaň běží od 23. května, desetisekundové spoty se objevují na kanálech Nova Group, v onlinu budou programaticky nakupovány formáty branding a videobanner, které zajišťují delší kontakt se značkou.
„Kolem produktu není potřeba vymýšlet velké příběhy, je skvělý sám o sobě. V kampani jasně ukazujeme dva základní benefity triček CityZen, jejich odolnost vůči špíně i potu. Co se týče formátu, vsázíme na synergickou televizní a online kampaň s cílem vybudovat silné povědomí o značce CityZen a unikátnosti jejích triček,“ shrnuje Michal Novák, kreativní ředitel agentury Czech Promotion, která kampaň realizovala.
CityZen jako původní český startup založili v roce 2018 tři kamarádi z Chrudimi, když vyvinuli unikátní technologii, díky které není na tričkách vidět pot ani špína. Je jedno, jestli je vedro, jste nervózní nebo vás někdo polije červeným vínem, triko zůstává bez viditelných skvrn. Přitom je ze 100% bavlny, tedy prodyšné, příjemné na nošení a plně recyklovatelné. Kromě triček vyrábí CityZen polokošile, košile a spodní prádlo a vedle českého trhu působí také na Slovensku.