Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Takovou, jaká je, ukazuje menstruaci nová kampaň

© Ria

Ria, značka pro dámské hygienické pomůcky, a kreativní agentura Symbio pokračují šestou společnou kampaní v detabuizaci menstruace.

Po loňské osvětové kampani Sliby mojí vagíně, která se věnovala tématu sebepřijetí a reprodukčního zdraví, letos Ria a Symbio přicházejí s první čistě produktovou kampaní. „Strategie značky je postavená na autenticitě a odvaze. A tak i když Ria mluví prostřednictvím produktových spotů, nebojí se ukázat momenty, které sice během menstruace prožívá většina žen, ale ostatní značky o nich mlčí,“ vysvětluje creative director Symbia Michaela Pechanová.

Kampaň zahrnuje tři krátká videa, která popisují obvyklé situace spojené s obdobím menstruace – od strachu zničit si své oblíbené spodní prádlo přes moment, kdy si menstruující dívka vybírá outfit a v žádném jí není dobře, protože je oteklá a má citlivou pokožku, až po chvilku, kdy se vzbudí vedle svého přítele se strachem, jestli na prostěradle pod sebou nenajde krvavou skvrnu.

Reklama
Know

„Před šesti lety jsme společně s agenturou Symbio nasměrovali značku Ria novým komunikačním směrem, který je v tomto segmentu unikátní a pomáhá nám vymezit se vůči konkurenci. Ukazujeme menstruaci takovou, jaká ve skutečnosti je, a nebojíme se věci nazývat pravými jmény. Věřím, že se nám touto dlouhodobou odvážnou komunikací daří bořit menstruační tabu a posouvat vnímání menstruace i značky Ria správným směrem,“ dodává Eva Minaříková, produktová manažerka značky Ria.

Kampaň běží od 10. května na YouTube, Instagramu a Facebooku. Natáčení zaštítila produkce DOIT.films s režisérkou Karen Davidsen. „Se značkou Ria se nám daří naplňovat naši vizi holistického přístupu brand experience. Tento přístup propojuje promyšlenou strategii, kreativu, design online touchpointů a mediální plánování tak, aby značka rostla, aby byla směrem k zákazníkovi konzistentní, ale zároveň mohla experimentovat a reagovat na společenské i jiné změny. Odměnou je pro nás dlouholetá spolupráce a řada společně získaných ocenění,” říká Petr Šupolík, mediální stratég Symbia.

Vedle zmiňované loňské kampaně Sliby mojí vagíně patřily k oceňovaným projektům i předloňské spoty značky Ria a agentury Symbio, které do hlavní role obsadily muže. Jejich prostřednictvím se společnosti snažily například bořit mýty spojené s menstruací. Za kampaň MENstruace, získaly například stříbro v ADC Czech Creative Awards. I s dřívějšími projekty pro značku Symbio uspělo na lokální i evropské úrovni soutěže v IMC Awards či Fénix Content Marketing

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)