Ria, značka pro dámské hygienické pomůcky, a kreativní agentura Symbio pokračují šestou společnou kampaní v detabuizaci menstruace.
Po loňské osvětové kampani Sliby mojí vagíně, která se věnovala tématu sebepřijetí a reprodukčního zdraví, letos Ria a Symbio přicházejí s první čistě produktovou kampaní. „Strategie značky je postavená na autenticitě a odvaze. A tak i když Ria mluví prostřednictvím produktových spotů, nebojí se ukázat momenty, které sice během menstruace prožívá většina žen, ale ostatní značky o nich mlčí,“ vysvětluje creative director Symbia Michaela Pechanová.
Kampaň zahrnuje tři krátká videa, která popisují obvyklé situace spojené s obdobím menstruace – od strachu zničit si své oblíbené spodní prádlo přes moment, kdy si menstruující dívka vybírá outfit a v žádném jí není dobře, protože je oteklá a má citlivou pokožku, až po chvilku, kdy se vzbudí vedle svého přítele se strachem, jestli na prostěradle pod sebou nenajde krvavou skvrnu.
„Před šesti lety jsme společně s agenturou Symbio nasměrovali značku Ria novým komunikačním směrem, který je v tomto segmentu unikátní a pomáhá nám vymezit se vůči konkurenci. Ukazujeme menstruaci takovou, jaká ve skutečnosti je, a nebojíme se věci nazývat pravými jmény. Věřím, že se nám touto dlouhodobou odvážnou komunikací daří bořit menstruační tabu a posouvat vnímání menstruace i značky Ria správným směrem,“ dodává Eva Minaříková, produktová manažerka značky Ria.
Kampaň běží od 10. května na YouTube, Instagramu a Facebooku. Natáčení zaštítila produkce DOIT.films s režisérkou Karen Davidsen. „Se značkou Ria se nám daří naplňovat naši vizi holistického přístupu brand experience. Tento přístup propojuje promyšlenou strategii, kreativu, design online touchpointů a mediální plánování tak, aby značka rostla, aby byla směrem k zákazníkovi konzistentní, ale zároveň mohla experimentovat a reagovat na společenské i jiné změny. Odměnou je pro nás dlouholetá spolupráce a řada společně získaných ocenění,” říká Petr Šupolík, mediální stratég Symbia.
Vedle zmiňované loňské kampaně Sliby mojí vagíně patřily k oceňovaným projektům i předloňské spoty značky Ria a agentury Symbio, které do hlavní role obsadily muže. Jejich prostřednictvím se společnosti snažily například bořit mýty spojené s menstruací. Za kampaň MENstruace, získaly například stříbro v ADC Czech Creative Awards. I s dřívějšími projekty pro značku Symbio uspělo na lokální i evropské úrovni soutěže v IMC Awards či Fénix Content Marketing