Respekt v kampani na předplatné od VCCP využívá tak trochu „jiné“ influencery

V nové kampani časopisu Respekt z dílny VCCP se objevuje šest významných osobností z oblasti vědy, umění či vzdělávání. Svůj vliv na sociálních sítích se snaží využít k popularizaci témat, která současná influencerská scéna často přehlíží.

„Kampaní chceme podpořit mezi mladými zájem o vzdělávání se v důležitých tématech současné doby,“ říká Pavel Volčík, head of brand marketing mediálního domu Economia. „Vážím si toho, jaké osobnosti se s námi rozhodly spojit.“

Jde o Jana Lukačeviče, který v posledním roce mobilizoval veřejnost programem Energii lékařům, nebo ředitele Skautského institutu Miloše „Šípka“ Říhu. S tématem bezpečnosti na internetu se do kampaně zapojila také Anežka Pithartová, protagonistka výrazného dokumentu V síti, dalšími osobnostmi jsou herec Josef Trojan, zakladatelka organizace Konsent Johanna Nejedlová nebo učitel Daniel Pražák.

„Být influencer nemusí znamenat jen točit videa o kosmetice, zdravém životním stylu a cestování. Influencerem se může stát každý z nás, kdo se pokusí ovlivnit to, jak svět kolem něj funguje,“ popisuje hlavní myšlenku kampaně copywriter VCCP Jindřich Jinoch.

Spolupráce VCCP a mediálního domu Economia navazuje na již realizované kampaně pro zpravodajský server Aktuálně či týdeník Ekonom.

Fotografie si vzal na starost fotograf Miro Minarovych. Kampaň je k vidění v on-linových a tištěných médiích od poloviny května.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia