V nové kampani časopisu Respekt z dílny VCCP se objevuje šest významných osobností z oblasti vědy, umění či vzdělávání. Svůj vliv na sociálních sítích se snaží využít k popularizaci témat, která současná influencerská scéna často přehlíží.
„Kampaní chceme podpořit mezi mladými zájem o vzdělávání se v důležitých tématech současné doby,“ říká Pavel Volčík, head of brand marketing mediálního domu Economia. „Vážím si toho, jaké osobnosti se s námi rozhodly spojit.“
Jde o Jana Lukačeviče, který v posledním roce mobilizoval veřejnost programem Energii lékařům, nebo ředitele Skautského institutu Miloše „Šípka“ Říhu. S tématem bezpečnosti na internetu se do kampaně zapojila také Anežka Pithartová, protagonistka výrazného dokumentu V síti, dalšími osobnostmi jsou herec Josef Trojan, zakladatelka organizace Konsent Johanna Nejedlová nebo učitel Daniel Pražák.
„Být influencer nemusí znamenat jen točit videa o kosmetice, zdravém životním stylu a cestování. Influencerem se může stát každý z nás, kdo se pokusí ovlivnit to, jak svět kolem něj funguje,“ popisuje hlavní myšlenku kampaně copywriter VCCP Jindřich Jinoch.
Spolupráce VCCP a mediálního domu Economia navazuje na již realizované kampaně pro zpravodajský server Aktuálně či týdeník Ekonom.
Fotografie si vzal na starost fotograf Miro Minarovych. Kampaň je k vidění v on-linových a tištěných médiích od poloviny května.