Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Respekt v kampani na předplatné od VCCP využívá tak trochu „jiné“ influencery

V nové kampani časopisu Respekt z dílny VCCP se objevuje šest významných osobností z oblasti vědy, umění či vzdělávání. Svůj vliv na sociálních sítích se snaží využít k popularizaci témat, která současná influencerská scéna často přehlíží.

„Kampaní chceme podpořit mezi mladými zájem o vzdělávání se v důležitých tématech současné doby,“ říká Pavel Volčík, head of brand marketing mediálního domu Economia. „Vážím si toho, jaké osobnosti se s námi rozhodly spojit.“

Jde o Jana Lukačeviče, který v posledním roce mobilizoval veřejnost programem Energii lékařům, nebo ředitele Skautského institutu Miloše „Šípka“ Říhu. S tématem bezpečnosti na internetu se do kampaně zapojila také Anežka Pithartová, protagonistka výrazného dokumentu V síti, dalšími osobnostmi jsou herec Josef Trojan, zakladatelka organizace Konsent Johanna Nejedlová nebo učitel Daniel Pražák.

Reklama
MMcite

„Být influencer nemusí znamenat jen točit videa o kosmetice, zdravém životním stylu a cestování. Influencerem se může stát každý z nás, kdo se pokusí ovlivnit to, jak svět kolem něj funguje,“ popisuje hlavní myšlenku kampaně copywriter VCCP Jindřich Jinoch.

Spolupráce VCCP a mediálního domu Economia navazuje na již realizované kampaně pro zpravodajský server Aktuálně či týdeník Ekonom.

Fotografie si vzal na starost fotograf Miro Minarovych. Kampaň je k vidění v on-linových a tištěných médiích od poloviny května.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)