Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reprezentovat je pro nás nejvíc, říká Staropramen ve fotbalové kampani

S nadcházejícím evropským šampionátem přichází pivní značka s novou kampaní, jejími hrdiny jsou herec Hynek Čermák, sládek Jan Špaček a trenér Jaroslav Šilhavý.

Staropramen v rámci kampaně k fotbalovému Euru pracuje se třemi výraznými osobnostmi: Hynkem Čermákem, již tradiční tváří smíchovského pivovaru, Jaroslavem Šilhavým, trenérem české fotbalové reprezentace a sládkem Janem Špačkem.

„Prostřednictvím kampaně Reprezentovat je pro nás nejvíc odkazujeme na poctivé řemeslo, píli a důslednost, které vedou k co nejlepšímu výsledku. To všechno jsou vlastnosti spojující naše hrdiny, kteří se stali tvářemi této kampaně,“ říká o kampani David Šeberle, senior brand manažer značky Staropramen.

Reklama
Abovalve

Trojice hrdinů se divákům představí v televizním spotu, na němž pracovala agentura Yinachi, produkce se ujala Creative Embassy a režii měl pod palcem Luboš Vacke.

Šeberle kampaň zmiňoval už ve svém nedávném rozhovoru pro Marketing & Media, kdy přiblížil, že je plánována na květen až červenec v době Mistrovství Evropy ve fotbale. „Vedle klasické kampaně pro televizi a online prostředí je součástí i nový formát, vzniká ve spolupráci s ČT Sport. Chceme být pozitivní,“ řekl tehdy pro MAM.

Kampaň poběží také ve venkovním a v online prostředí, zejména na sociálních sítích. Projekt „Reprezentovat je pro nás nejvíc“ se promítne rovněž do aktivit v obchodech, hospodách a restauracích. Spotřebitelská promoce s mottem: „Spolu za výhrou“ poběží od 1. června až do konce šampionátu.

„Mechanika soutěže je jednoduchá. V obchodech stačí kupovat piva Staropramen, Smíchov, Jedenáctka nebo Ležák ve speciální fotbalové edici a sbírat kódy z plechovek a lahví. V hospodách a restauracích se konzumenti do soutěže mohou zapojit po zakoupení dvou čepovaných piv Staropramen,“ uvádí David Šeberle. Mezi výhrami jsou OLED TV, dresy podepsané reprezentanty a další ceny.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)