Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Místo „smažáku“ Sýr na pánev? Madeta představuje v kampani novinku

Rychlost a snadnost přípravy nového produktu Sýr na pánev, který má být alternativou pro oblíbený smažený sýr, zdůrazňuje kampaň od agentury WMC / Grey.

Jihočeská Madeta uvádí na trh nový produkt Sýr na pánev, který má být alternativou k oblíbeným „smažákům“. Není třeba ho obalovat v trojobalu, ani smažit na oleji. Podle firmy ho stačí vyndat z obalu, položit na rozpálenou pánev a opékat. To vše s dodržením úrovně kvality, která je pro firmu důležitá. Jak říká Jan Teplý, ředitel marketingu Madety: „Nebudeme vyrábět nic, co bychom sami nejedli.“

Nový produkt spotřebitelům představuje kampaň od agentury WMC / Grey, která tak po vítězství v tendru začala první spolupráci s Madetou.

Reklama
ČEZ

„Podstatou kampaně je představit zcela nový produkt včetně jeho užití. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé neznají v kategorii sýrů nic podobného, jsme se zaměřili především na demonstraci snadné a jednoduché přípravy s garancí skvělého výsledku,“ říká Jan Plajner, který spolu s Alešem Hronem stojí za strategií kampaně „Do pěti minut hotovo“.

Ačkoli jde ve spotu především o představení benefitů, nechtěli tvůrci rezignovat na kreativní potenciál, aby si ho diváci oblíbili. „Asi znáte to dětské smlouvání, kdy na vás potomci žadoní o pět minut navíc k jejich hraní. Dobrá zpráva pro všechny maminky: Tohle je čas, který stačí na přípravu rychlé večeře,“ popisuje spot David Suda, kreativní ředitel WMC Grey. Proto ve 30sekundovém spotu proti sobě „soutěží“ maminka připravující Sýr na pánev a její dvě děti s tatínkem hrající si s autodráhou.

Spot režíroval David Chvátal s produkcí Darq a v onlinu ho podpoří série videí s Evi z Master Chefa. Série představuje různé recepty na doma, pro studenty a na home office, kde vám Evi ukáže variabilitu Sýru na pánev. Krátká svižná videa vznikla in-house produkcí WMC Grey.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)