Rychlost a snadnost přípravy nového produktu Sýr na pánev, který má být alternativou pro oblíbený smažený sýr, zdůrazňuje kampaň od agentury WMC / Grey.
Jihočeská Madeta uvádí na trh nový produkt Sýr na pánev, který má být alternativou k oblíbeným „smažákům“. Není třeba ho obalovat v trojobalu, ani smažit na oleji. Podle firmy ho stačí vyndat z obalu, položit na rozpálenou pánev a opékat. To vše s dodržením úrovně kvality, která je pro firmu důležitá. Jak říká Jan Teplý, ředitel marketingu Madety: „Nebudeme vyrábět nic, co bychom sami nejedli.“
Nový produkt spotřebitelům představuje kampaň od agentury WMC / Grey, která tak po vítězství v tendru začala první spolupráci s Madetou.
„Podstatou kampaně je představit zcela nový produkt včetně jeho užití. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé neznají v kategorii sýrů nic podobného, jsme se zaměřili především na demonstraci snadné a jednoduché přípravy s garancí skvělého výsledku,“ říká Jan Plajner, který spolu s Alešem Hronem stojí za strategií kampaně „Do pěti minut hotovo“.
Ačkoli jde ve spotu především o představení benefitů, nechtěli tvůrci rezignovat na kreativní potenciál, aby si ho diváci oblíbili. „Asi znáte to dětské smlouvání, kdy na vás potomci žadoní o pět minut navíc k jejich hraní. Dobrá zpráva pro všechny maminky: Tohle je čas, který stačí na přípravu rychlé večeře,“ popisuje spot David Suda, kreativní ředitel WMC Grey. Proto ve 30sekundovém spotu proti sobě „soutěží“ maminka připravující Sýr na pánev a její dvě děti s tatínkem hrající si s autodráhou.
Spot režíroval David Chvátal s produkcí Darq a v onlinu ho podpoří série videí s Evi z Master Chefa. Série představuje různé recepty na doma, pro studenty a na home office, kde vám Evi ukáže variabilitu Sýru na pánev. Krátká svižná videa vznikla in-house produkcí WMC Grey.