Místo „smažáku“ Sýr na pánev? Madeta představuje v kampani novinku

Rychlost a snadnost přípravy nového produktu Sýr na pánev, který má být alternativou pro oblíbený smažený sýr, zdůrazňuje kampaň od agentury WMC / Grey.

Jihočeská Madeta uvádí na trh nový produkt Sýr na pánev, který má být alternativou k oblíbeným „smažákům“. Není třeba ho obalovat v trojobalu, ani smažit na oleji. Podle firmy ho stačí vyndat z obalu, položit na rozpálenou pánev a opékat. To vše s dodržením úrovně kvality, která je pro firmu důležitá. Jak říká Jan Teplý, ředitel marketingu Madety: „Nebudeme vyrábět nic, co bychom sami nejedli.“

Nový produkt spotřebitelům představuje kampaň od agentury WMC / Grey, která tak po vítězství v tendru začala první spolupráci s Madetou.

„Podstatou kampaně je představit zcela nový produkt včetně jeho užití. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé neznají v kategorii sýrů nic podobného, jsme se zaměřili především na demonstraci snadné a jednoduché přípravy s garancí skvělého výsledku,“ říká Jan Plajner, který spolu s Alešem Hronem stojí za strategií kampaně „Do pěti minut hotovo“.

Ačkoli jde ve spotu především o představení benefitů, nechtěli tvůrci rezignovat na kreativní potenciál, aby si ho diváci oblíbili. „Asi znáte to dětské smlouvání, kdy na vás potomci žadoní o pět minut navíc k jejich hraní. Dobrá zpráva pro všechny maminky: Tohle je čas, který stačí na přípravu rychlé večeře,“ popisuje spot David Suda, kreativní ředitel WMC Grey. Proto ve 30sekundovém spotu proti sobě „soutěží“ maminka připravující Sýr na pánev a její dvě děti s tatínkem hrající si s autodráhou.

Spot režíroval David Chvátal s produkcí Darq a v onlinu ho podpoří série videí s Evi z Master Chefa. Série představuje různé recepty na doma, pro studenty a na home office, kde vám Evi ukáže variabilitu Sýru na pánev. Krátká svižná videa vznikla in-house produkcí WMC Grey.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia