Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hornbach s Monster truckem vítá jarní sezonu

Je to jako pocit nového startu, když se mohutná síla monster trucku vrhne na vadnoucí zahradu. Nová televizní reklama společnosti Hornbach otevírá jarní sezonu svým typickým způsobem – s množstvím bláznivých nápadů a velkou dávkou humoru.

Tak, jak se dalo očekávat, nejnovější, do očí bijící jarní reklama společnosti Hornbach nese několik významových vrstev. Přirozeně jde v první řadě o zahradničení a inovativní terénní úpravy, ale také o touhu, vášeň pro tvoření a chuť začít něco nového; tedy tradiční pilíře komunikace Hornbachu. Typicky lehkovážné téma jara zobrazované s tak hrubou silou však vyjadřuje víc, než se na první pohled zdá – tonalita reklamy reaguje na současný emocionální stav Evropanů, kteří po měsících lockdownu potřebují uvolnění.

„Vytvoř si prostor“ – oživujícím klíčovým poselstvím nového spotu je óda na svobodu. Na svobodu, kterou najdete ve své zahradě, od vyhloubení jezírka až po demolici staré boudy. Svoboda, po které touží po roce pandemie všichni. A jaká je lepší cesta k dosažení této svobody než pětitunové monstrum, které tančí po zahradě s půvabem baleríny. Na to, aby mohlo vzniknout něco nového, je třeba se nejprve zbavit toho starého. „Každý nový začátek potřebuje prostor, a toto je naše pozvánka. S množstvím vášně a zábavy a jako vždy neobvyklým způsobem,“ vysvětluje Thomas Schnaitmann, Head of Brand International pro Hornbach.

Reklama
Know

Zakladatel společnosti Heimat Guido Heffels dodává: „Výběr ženy jako protagonistky nevycházel ze záměru vyvolat diskuzi o pohlaví. Naše hrdinka byla jednoduše nejlepší volbou pro tuto reklamu.“ Spot byl natočen pod vedením režiséra Martina Wernera ve spolupráci se společností CZAR Film v Berlíně. Hudba pochází od 48k a skladatele Thomase Berlina.

https://www.youtube.com/watch?v=-hTMPmELglw

Vizitka kampaně „Vytvoř si prostor“:

Začátek kampaně: 21. května 2021

Mediatypy: hlavní: TV, online, doplňkové: OOH, print

Agentura: Heimat Berlín

Produkce: CZAR Film GmbH

Režisér: Martin Werner

Zvukový design: Loft Tonstudios GmbH

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)