Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dvacet tisíc videí připravila pro kampaň Innogy Wunderman Thompson

Dodavatel energií Innogy zapojil do jarní kampaně nový formát e-mailingu s personalizovanými video vzkazy, hlavní postava kampaně je oslovuje jménem.

Netradiční rozesílka s dynamicky generovaným personalizovaným obsahem je součástí kampaně, jež podporuje komoditní produkt Optimal, a která vznikla ve spolupráci agentur Wunderman Thompson a VMLY&R.

„Personalizace postavená na datech je základ všeho, co ve Wunderman Thompson pro klienty děláme. Ve středu všeho je zákazník a jeho pozitivní zkušenost se značkou. Personalizovaná videa jsou tedy logicky dalším rozšířením našich komunikačních možností,“ říká Kateřina Doležalová, strategy & CX director ve Wunderman Thompson, a dodává: „Videa, pro jejichž přípravu jsme využili technologii společnosti Motionlab, posíláme na databázi více než dvaceti tisíc adres. Každý ze zákazníků tak obdrží svůj video personalizovaný vzkaz s osobní nabídkou.“

Reklama
Abovalve

Součástí e-mailu je zmíněné video, ve kterém k zákazníkům promlouvá jedna z hlavních tváří kampaně – herec Pavel Šimčík. Ve videu oslovuje každého adresáta jeho jménem, zmiňuje individuální nabídku zákazníkovi na míru a ve videu se dokonce objeví i adresátovo jméno na samolepícím lístečku na lednici. Vše na zákazníka působí dojmem, jako by bylo video natočené pouze a jen pro něj. Ve skutečnosti však 20 tisíc videí vzniklo kombinací předtočeného materiálu a kvalitně sesbíraných a analyzovaných dat právě za pomoci technologie Motionlab.

Personalizované video

Souběžně s novou formou komunikace běží ale i klasická rozesílka jako součást A/B testování. „Na jinou skupinu zákazníků posíláme i standardní newsletter a po ukončení celé kampaně budeme vyhodnocovat celkovou úspěšnost obou variant,“ doplňuje Václav Podzimek, customer communication manager společnosti Innogy.

TV, rozhlas i eventy

Letošní kampaň vzešla opět ze spolupráce agentur Wunderman Thompson a VMLY&R (obě součástí sítě komunikačních agentur WPP). Objevovala se napříč celým mediamixem. Její součástí jsou televizní spoty a sponzoringová videa, spoty v rádiu, komunikace na zákaznických centrech, aktivační event v ulicích desítek měst, interní komunikace a samozřejmě online formáty.

„V rámci cílení na jednotlivé skupiny zákazníků jsme připravili i speciální obsah pro matky s dětmi. Tady probíhá komunikace převážně v onlinu, cílová skupina má i vlastní landing page a pro komunikaci využíváme hlavně postavu maminky v podání Petry Špindlerové,“ prozrazuje Václav Podzimek.

Myšlenka celé kampaně, je postavena na slově „jistota“. Hlavní roli v kampani na podporu produktu Optimal hraje maminka, pro kterou představuje cvičení jógy určitou životní jistotu. Dohled nad správným provedením cviků během natáčení měla právě představitelka maminky, herečka Petra Špindlerová, která je sama cvičitelkou jógy.

Vizitka kampaně:

Klient: Innogy

Značka: Innogy Optimal

Kreativní agentury: Wunderman Thompson, VMLY&R

Start kampaně: únor 2021

Personalizovaná rozesílka: březen 2021

Mediamix: televize, radio, online, newslettery, personifikovaná videa, komunikace na zákaznických centrech, interní komunikace, hostess promo

Mediální agentura: TSM Global, Fragile (online)

Režie: Mugshots

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)