Český elektro prodejce navazuje na úspěšný koncept a se zlepšením pandemické situace a znovu otevřením kamenných prodejen nasazuje další spot, ve kterém přibližuje benefity a služby, které jsou postavené na osobním kontaktu zákazníka a elektro specialisty v prodejně pod názvem „Chytrart“.
„Jsme rádi, že se do reklam podařilo přenést sdělení našich klíčových služeb a benefitů, což nám potvrzují výsledky marketingového výzkumu. Ten mimo jiné ukazuje, že lidé, kteří viděli naše reklamy, si více než dvojnásobně spojují značku se synonymem nejlepších a nejkvalitnějších doprovodných služeb,“ komentuje jeden z výsledků průzkumu agentury Focus Lenka Mastešová, marketingová ředitelka značky Datart.
I tento spot vznikl pod taktovkou agentury WMC/Grey. „Věřím, že jsme našli velmi silnou a současně flexibilní kreativní platformu. Dává nám možnost vytvořit komunikaci jakéhokoliv benefitu nebo služby a použít přesně ve chvíli, kdy je to potřebné a možné,“ vysvětluje business development director Jan Plajner.
Nové reklamy mají s 57 procenty vysokou míru zaznamenání, podle průzkumu zákazníci z reklam vnímají především službu vyzvednutí zboží do třiceti minut od objednání v e-shopu a komfortní dopravu zboží až domů. Po představení těchto služeb, které jsou spojené především s internetovým nakupováním, Datart do reklam zapojil také benefity spojené s osobním kontaktem zákazníka a prodejce, tedy možnost prohlédnout a vyzkoušet si produkty osobně, odborné poradenství a pomoc s výběrem zboží v prodejnách.
Své prodejny Datart znovu otevřel do plného provozu 10. května. Ve zhruba sto prodejnách v Česku zákazníkům poskytuje odborné poradenství více než tisíc elektro specialistů.