Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.

Dokonce 26 týmů soupeřilo v nejhojněji zastoupené kategorii Print letošního ročníku národní soutěže pro mladé profesionály v komunikaci značek Young Lions. Do ní se celkově zapojilo rekordních 88 týmů.

Výzvou aktuální kategorie bylo vytvořit tiskovou reklamu pro Českou veganskou společnost (ČVS). Ta se snaží popularizovat rostlinnou stravu a dala si za cíl snížit do roku 2040 spotřebu masných pokrmů o 50 procent. Týmy měly v návrzích oslovit zhruba třetinu populace, která je podle průzkumu společnosti Ipsos otevřená vyzkoušet vyšší podíl rostlinné stravy. K tomu je měly „pošťouchnout“ reklamou na třicetidenní výzvu s bezmasou stravou, jež zároveň zvýší povědomí o problematice a ČVS.

Reklama
Know

Nejvíce porotu oslovil návrh dvojice David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe. První místo si získali díky minimalistické reklamě, která jen s pomocí nápisů ukazuje, jak se během 30 dní z ironického konstatování o „super chuti“ veganského jídla stane jasné konstatování.  

Na druhé příčce se umístili Hana Kudrnáčová a Miroslav Věšín z agentury Isobar Czech Republic. Ti se na výzvu podívali z pohledu zvířat, kteří se v reklamě chlubí přes Instagram, jak skvělý měsíc prázdnin si díky třicetidenní výzvě si užívají.

Třetí místo pak vybojovali Barbora Truksová a Jakub Klíma z Ogilvy. Ti také pojali reklamu minimalisticky a zobrazili známou „hamletovskou ruku“ v níž je místo lebky květák. Zvolání „být, či nebýt“ pak přeneseně ukazuje na to, že vyzkoušení veganské stravy není žádné drama.

Čestná uznání tentokrát porotci neudělovali.

Práce hodnotila porota, v níž usedli:

  • David Suda, šéf kreativy WMC/Grey, prezident českého Art Diretors Clubu a prezident poroty
  • Jana Bauerová, art director v Guts Prague
  • Pavel Flégl, výkonný ředitel kreativy v agentuře Isobar
  • Nikola Foktová, šéfka kreativy v Leo Burnett & MSL

1. místo: David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

2. místo: Hana Kudrnáčová a Miroslav Věšín z agentury Isobar Czech Republic

3. místo: Barbora Truksová a Jakub Klíma z Ogilvy

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu