Online supermarket Košík bude doručovat Nedělní Blesk

V rámci spolupráce s mediálním domem Czech News Center zalistoval Košík.cz Nedělní Blesk, který bude čtenářům doručovat v tentýž den.

Některé tituly CNC už rozvážejí Rohlík či iTesco. Jedná se například o Sluníčko, Mateřídoušku či Maminku. Nedělní Blesk ale půjde zatím koupit jen na Košík.cz. „Pořád hledáme cesty, jak udělat naše tištěné tituly ještě dostupnější. Jsme rádi, že jsme našli partnera, díky kterému si naši čtenáři ke své nedělní kávě mohou vychutnat i čerstvý Nedělní Blesk,“ říká Libor Berka, chief customer officer v Czech News Center. Dodává, že zatím se jedná o pilotní projekt, jehož úspěšnost se bude vyhodnocovat.

„V Košíku se vždy snažíme, abychom kromě potravin dokázali v nákupu přivézt jakékoli zboží denní potřeby. Už od dvou hodin od objednání tak můžete mít doma v jediné objednávce čerstvou snídani, kvalitní suroviny k přípravě oběda, ale nově také aktuální tisk,“ upřesňuje Jan Škrabánek, marketingový ředitel Košík.cz.

Všechny tituly CNC je možné pořídit i prostřednictvím služby iKiosek. Zde lze objednat tištěné tituly a nechat si je doručit poštou, stejně jako zakoupit digitální podobu jednotlivých vydání či jejich předplatné. Přečíst si je pak čtenáři mohou i v nové stejnojmenné mobilní aplikaci. Digitální výtisky časopisů Computer, Dieta, Formen, Lidé a země, Maminka, Moje psychologie, Reflex a deníků E15, Sport či Blesk lze zakoupit i prostřednictvím Alza Media, na MALL.cz, na CZC.cz či v Samsung obchodě.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka