Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Budoucností platformy Voyo jsou mileniálové a mladé rodiny

Jakub Strýček, nový CMO TV Nova, má za úkol zatraktivnit streamovací službu Voyo pro mladší ročníky a přivést nové předplatitele, udržet pozici nejsilnější televize, lépe vyprofilovat malé stanice a zapracovat na obsahu i vzhledu „nováckého“ zpravodajského webu tn.cz. Marketing Novy má od jeho nástupu daleko širší záběr.

Co jste po nástupu udělal jako první?

Šel jsem produkt po produktu a zajímal se o jejich výkon a potřeby. Co jim doteď chybělo a jak jim může marketing pomoci. Doba samozřejmě nenahrává tomu, že bych se snadno poznal se všemi lidmi, přesto se snažím zjistit, kde jsou lidé na správných místech, a kde potřebujeme posily. Nezačínám ale na zelené louce, spíše jde o to poskládat, co už tu bylo. Mou ambicí je mít všechny složky marketingu v jednom oddělení a tím trochu poupravit dosavadní strukturu.

Reklama
ČEZ

Narazil jste už na něco, co vás překvapilo?

Ani ne. Televize se opírala a dál se bude opírat o televizní marketing. To znamená, že sama sobě je největším propagátorem. Na co jsem přišel, je, že většinou televizní složky promovaly televizní složky a digitální složky
podporovaly digitální složky. Chci zapracovat na větší synergii mezi dvěma částmi firmy. Digitální marketing se musí ještě intenzivněji zaměřit na podporu televize.

Celý rozhovor si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v úterý 6. dubna 2021. Předplatit si ho můžete zde.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)