Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Spoty o délce 20 a 25 sekund poběží v ČR na kanálech televizí Nova a Prima a na YouTube. Mediální budget přesáhl dohromady 20 milionů korun.
„S ohledem na nárůst času stráveného u televize a na internetu jsme letos zcela vynechali offline kanály,“ říká brand manažerka Bonami Lucie Šuláková.
Kampaň tvoří tři kreativy, které jsou zaměřeny na klíčové místnosti: obývací pokoj, jídelnu a ložnici. Samotný sortiment a inspirace jsou hlavními narativy kampaně, jejímž cílem je předvést šíři a rozmanitost nabídky produktů a současně inspirovat a povzbudit zákazníky v jejich vlastní cestě k vysněnému bydlení.
„Bydlete podle sebe“ je pomyslným leitmotivem všech tří spotů, z nichž jako první uvidí diváci v České republice, Slovensku a Maďarsku Obývák.
„Spoty jsou záměrně jednoduché a ukazují konkrétní produkty v různých provedeních tak, aby si lidé mohli představit a posléze sami sestavit to své doma,“ přibližuje kampaň Šuláková. „Je pro nás důležité nabízet co nejrozmanitější produkty ve všech kategoriích a být pro naše zákazníky rádcem a zároveň pomocníkem ve výběru. Současně ale chceme, aby byla finální volba jejich, zkrátka aby bydleli podle sebe a svých představ, ne podle vizuálu v letáku,“ dodává.
Kampaň, kterou vytvořil interní kreativní tým Bonami, poběží od dubna do konce června v České republice na stanicích televize Nova a Prima, na Slovensku v televizi Joj a v Maďarsku na více TZ kanálech. Ve všech zemích budou spoty promovány i na YouTube.