Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Spoty o délce 20 a 25 sekund poběží  v ČR na kanálech televizí Nova a Prima a na YouTube. Mediální budget přesáhl dohromady 20 milionů korun.

„S ohledem na nárůst času stráveného u televize a na internetu jsme letos zcela vynechali offline kanály,“ říká brand manažerka Bonami Lucie Šuláková.  

Kampaň tvoří tři kreativy, které jsou zaměřeny na klíčové místnosti: obývací pokoj, jídelnu a ložnici. Samotný sortiment a inspirace jsou hlavními narativy kampaně, jejímž cílem je předvést šíři a rozmanitost nabídky produktů a současně inspirovat a povzbudit zákazníky v jejich vlastní cestě k vysněnému bydlení. 

Reklama
Know

„Bydlete podle sebe“ je pomyslným leitmotivem všech tří spotů, z nichž jako první uvidí diváci v České republice, Slovensku a Maďarsku Obývák. 

„Spoty jsou záměrně jednoduché a ukazují konkrétní produkty v různých provedeních tak, aby si lidé mohli představit a posléze sami sestavit to své doma,“ přibližuje kampaň Šuláková. „Je pro nás důležité nabízet co nejrozmanitější produkty ve všech kategoriích a být pro naše zákazníky rádcem a zároveň pomocníkem ve výběru. Současně ale chceme, aby byla finální volba jejich, zkrátka aby bydleli podle sebe a svých představ, ne podle vizuálu v letáku,“ dodává.

Kampaň, kterou vytvořil interní kreativní tým Bonami, poběží od dubna do konce června v České republice na stanicích televize Nova a Prima, na Slovensku v televizi Joj a v Maďarsku na více TZ kanálech. Ve všech zemích budou spoty promovány i na YouTube. 

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)