Reklama
Megaboard

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.

Blaničtí rytíři vyjedou podle legendy na pomoc, až české zemi bude nejhůře. Braničtí rytíři mají misi podobnou – na cestu se vydávají, když dojde pivo. A přinesou ho basu pro každého. S konceptem hrdinů, kteří jsou v podstatě stejní jako kdokoliv jiný, přicházejí pro značku Braník Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey. Motivy rytířství se objevují i v dalších slovních hříčkách v prvním spotu – když je žízeň, tasí se lahev Braníku, když do družiny přibírají dalšího člena, „basují“ ho také na rytíře.

„Braničtí rytíři povstali, aby vzdali hold všem dobrým lidem, kterým záleží na svém okolí. Když můžou, tak pomůžou a vždy vezmou podobně smýšlející lidi mezi sebe. Proto se v kampani pracuje s ‚basováním‘. To znamená, že se každý může stát branickým rytířem,“ uvedla ke kampani agentura.

Startegii nové komunikace navrhli Jan Plajner a Aleš Hron. Produkci reklamy zajistila společnost Boogie Films, režie se ujal Tomáš Bařina. Spot běží v televizi a koncept je dále rozvíjen online i v obchodech.

„Braničtí rytíři otevřou novou kapitolu v životě značky. Myslím si, že je to opravdu velký krok pro lidstvo,“ uvedl s nadsázkou David Zappe, ředitel marketingu Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko v krátkém „filmu o spotu“ WMC/Grey.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále