Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
Blaničtí rytíři vyjedou podle legendy na pomoc, až české zemi bude nejhůře. Braničtí rytíři mají misi podobnou – na cestu se vydávají, když dojde pivo. A přinesou ho basu pro každého. S konceptem hrdinů, kteří jsou v podstatě stejní jako kdokoliv jiný, přicházejí pro značku Braník Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey. Motivy rytířství se objevují i v dalších slovních hříčkách v prvním spotu – když je žízeň, tasí se lahev Braníku, když do družiny přibírají dalšího člena, „basují“ ho také na rytíře.
„Braničtí rytíři povstali, aby vzdali hold všem dobrým lidem, kterým záleží na svém okolí. Když můžou, tak pomůžou a vždy vezmou podobně smýšlející lidi mezi sebe. Proto se v kampani pracuje s ‚basováním‘. To znamená, že se každý může stát branickým rytířem,“ uvedla ke kampani agentura.
Startegii nové komunikace navrhli Jan Plajner a Aleš Hron. Produkci reklamy zajistila společnost Boogie Films, režie se ujal Tomáš Bařina. Spot běží v televizi a koncept je dále rozvíjen online i v obchodech.
„Braničtí rytíři otevřou novou kapitolu v životě značky. Myslím si, že je to opravdu velký krok pro lidstvo,“ uvedl s nadsázkou David Zappe, ředitel marketingu Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko v krátkém „filmu o spotu“ WMC/Grey.