Televizní operátor Telly v kampani od agentury Grizzlink oslovuje s pomocí naháče zákazníky na internetu. Od dubna spustí i nový věrnostní program.
Otevřenost, férovost a srozumitelnost jako principy komunikace zdůrazňuje televizní operátor v kampani s claimem „Telly neskrývá zhola nic!“. Vizuály si hrají s postavou naháče v ponožkách, který sice sám nic neskrývá, ale díky postavení záběrů není nikdy vidět úplně vše. Za strategickým konceptem a produkcí stojí agentura Grizzlink, o mediální nákup a výkonnostní složku se postará agentura bv24.
„Novou kampaní jsme chtěli upozornit na fakt, že je normální mít poskytovatele, kterému rozumíte, který před vámi nic neskrývá, a je také normální získávat za svou věrnost odměny. Naše zákazníky se snažíme neustále překvapovat a bavit,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.
Televizní operátor chce oslovit potenciální zákazníky na internetu a sociálních sítích – Facebooku a Instagramu. Kampaň poběží tři měsíce. Novým zákazníkům v jarní nabídce Telly slibuje tři měsíce sledování rozšířené nabídky bez ohledu na zakoupený balíček a k tomu powerbanku a ponožky jako dárek. Pro stávající zákazníky pak přichystal věrnostní program, jenž spustí 1. dubna k prvnímu výročí změny svého názvu z předchozího Digi. Členem se stane automaticky každý, kdo využívá jeden z Telly balíčků Malý, Střední, Velký nebo Sport. Mezi výhody klubu mají patřit slevy na předplatné, dárkové kolekce marchendisingu a další speciální nabídky ve spolupráci s partnery. Konkrétní výhody budou zveřejňovány postupně.
Telly nabízí divákům v ČR služby internetové a satelitní televize, k dispozici má až 130 programů. Patří do skupiny Lama Energy Group.