Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Answear chce být v televizi celý rok

Na novoroční kampaň značka navazuje sponzorskými videi, které poběží šest týdnů. Kampaň realizuje na všech sedmi evropských trzích, kde působí.

Značka Answear si pro pokračování kampaně vybrala cestu sponzorských spotů. Začala s nimi 15. března a po dobu šesti týdnů se budou objevovat na českých stanicích Nova Group a slovenských Markíza Group. Ve sponzorovaných spotech „Máš Answear“ se objeví známá polská herečka Jolanta Janus (na úvodní fotografii), kterou mohli čeští diváci vidět na festivalu Jeden svět v dokumentárním filmu Lesson of Love.

 „V televizním prostředí chceme být letos po celý rok, máme proto v plánu točit další sérii kreativ, v nichž chceme rozšiřovat myšlenku ‚Máš Answear‘. Konceptem tak odpovídáme na otázku, kdo je náš zákazník, co od nás očekává, jak tráví svůj čas, co vyhledává,“ vysvětluje Eva Balaštíková, manažerka pro Českou republiku a Slovensko.

Reklama
ČEZ

V únoru mezi první a druhou vlnou TV kampaně realizovala značka Answear na všech trzích také spolupráce s 49 influencery. Vybraní Instagrameři v ní natočili vlastní scény rozvíjející koncept reklam a svým videem ukázali, čím ve svém životě bourají stereotypy. V Česku vyniklo video o rituálu otužování od blogerky Dominiky Pokludové nebo video módního stylisty Filipa Vaňka, který odhalil své stravovací hříchy. Na Slovensku si se zadáním nejlépe poradila fitness trenérka Simona Kozerawski, která ztvárnila témata svoboda a kondička.

V roce 2020 se dočkal obchod Answear nárůstu 33 procent, za celou skupinu dosáhl obratu přibližně 2,5 miliardy korun a plány růstu má i pro letošní rok. Vedle televize chce komunikovat i na dalších kanálech například v rádiích. V druhé polovině roku se zaměří na relaunch mobilní aplikace a bude se soustředit na rozvoj vlastní značky answear.LAB. Tento rozvoj obchodu umožnil nedávný vstup na burzu, díky kterému pro všech sedm trhů, ve kterých působí, získal finanční podporu v hodnotě 260 milionů korun. Třetina z částky by měla jít na posílení marketingových aktivit. V současné chvíli prodává e-shop 350 značek a 90 tisíc produktů, do roku 2024 chce nabídku zdvojnásobit.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)