Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Veletrh Czech On-line Expo proběhne až v dubnu. Ve hře je i podzimní termín

Třetí ročník největšího veletrh pro e-commerce a online byznys v ČR Czech On-line Expo měl původně proběhnout v termínu 20.-21.1. 2021 na Výstavišti Praha, vzhledem k přetrvávající pandemické situaci a opatřením byli organizátoři nuceni celou akci posunout. 

„Původní lednový termín není možné akci uskutečnit, takže uvažujeme o termínu v polovině dubna. Pokud by ani tehdy nešla kvůli opatřením akce udělat, odsunuli bychom ji až na podzim 2021. O hybridní nebo online formě neuvažujeme, místo konání bude zřejmě na Výstavišti, záleží zda se stihne opravit Průmyslový palác. Máme i několik jiných variant,” uvedl pořadatel Jan Kolianko. Na akci očekává přes sedm tisíc návštěvníků. 

Ve dvou dnech se na ploše téměř 7000 metrů čtverečních představí více než stovka tuzemských firem a proběhne více než 15 odborných konferencí se stovkami přednášek z oblastí jako PPC, SEO, Packaging, Data & Analytics, logistika, e-commerce strategie, e-mailing, sociální média a dalších. V rámci akce bude k dispozici také freelance zóna s konzultanty, lidé hledající investory budou mít možnost přihlásit se a představit svůj projekt investorům z oboru.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)