Veletrh Czech On-line Expo proběhne až v dubnu. Ve hře je i podzimní termín

Třetí ročník největšího veletrh pro e-commerce a online byznys v ČR Czech On-line Expo měl původně proběhnout v termínu 20.-21.1. 2021 na Výstavišti Praha, vzhledem k přetrvávající pandemické situaci a opatřením byli organizátoři nuceni celou akci posunout. 

„Původní lednový termín není možné akci uskutečnit, takže uvažujeme o termínu v polovině dubna. Pokud by ani tehdy nešla kvůli opatřením akce udělat, odsunuli bychom ji až na podzim 2021. O hybridní nebo online formě neuvažujeme, místo konání bude zřejmě na Výstavišti, záleží zda se stihne opravit Průmyslový palác. Máme i několik jiných variant,” uvedl pořadatel Jan Kolianko. Na akci očekává přes sedm tisíc návštěvníků. 

Ve dvou dnech se na ploše téměř 7000 metrů čtverečních představí více než stovka tuzemských firem a proběhne více než 15 odborných konferencí se stovkami přednášek z oblastí jako PPC, SEO, Packaging, Data & Analytics, logistika, e-commerce strategie, e-mailing, sociální média a dalších. V rámci akce bude k dispozici také freelance zóna s konzultanty, lidé hledající investory budou mít možnost přihlásit se a představit svůj projekt investorům z oboru.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia