Řetězec se sportovním vybavením Sportisimo spustil vánoční kampaň, v níž se stala hlavním leitmotivem obyčejná skříň. Ve videu totiž nabádá ke koupi takových vánočních dárků, které udělají opravdovou radost a nebudou po Vánocích jen „ležet ve skříni”. Spotem herecky provází Petr Nasty Cerha.
„Scénář, kdy dostaneme sice milý, ale poněkud univerzální vánoční dárek, a po svátcích ho pěkně uklidíme do skříně, známe asi každý. Proto jsme takovou situaci akcentovali v našem předvánočním spotu, a vlastně v celé prosincové kampani. Právě sportovní dárky jsou totiž ty, které nám zprostředkují fajn zážitek, a spíše se budeme těšit, až je využijeme, než abychom je hned odložili,” říká ke kampani Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisima.
Hlavní tváří kampaně se stal český beatboxer, komik a moderátor Petr Nasty Cerha, který se v komunikaci Sportisima poprvé objevil už na jaře. Audiovizuální části kampaně propůjčili svůj hlas už tradičně herec Oldřich Hajlich a herec a hudební producent Richard Salay.
Vánoční videa vznikla poprvé ve spolupráci se zlínskou produkcí Bumerang Film. Třicetivteřinový spot mohou diváci zhlédnout na vybraných českých a slovenských televizních stanicích, v kratší verzi i na YouTube. Tam se video dostane i k rumunským a maďarským zákazníkům Sportisima. Zmíněný námět se pak objevuje také v POS/POP komunikaci.
Detaily kampaně:
Nasazení: prosinec 2020
Tvář kampaně: Petr Nasty Cerha
Produkce: Bumerang Film
Mediatypy: TV, YouTube, POS/POP