Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vánoční spot Sportisima: v hlavní roli beatboxer a skříň

Řetězec se sportovním vybavením Sportisimo spustil vánoční kampaň, v níž se stala hlavním leitmotivem obyčejná skříň. Ve videu totiž nabádá ke koupi takových vánočních dárků, které udělají opravdovou radost a nebudou po Vánocích jen „ležet ve skříni”. Spotem herecky provází Petr Nasty Cerha.

„Scénář, kdy dostaneme sice milý, ale poněkud univerzální vánoční dárek, a po svátcích ho pěkně uklidíme do skříně, známe asi každý. Proto jsme takovou situaci akcentovali v našem předvánočním spotu, a vlastně v celé prosincové kampani. Právě sportovní dárky jsou totiž ty, které nám zprostředkují fajn zážitek, a spíše se budeme těšit, až je využijeme, než abychom je hned odložili,” říká ke kampani Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisima.    

Zdroj:Sportisimo

Hlavní tváří kampaně se stal český beatboxer, komik a moderátor Petr Nasty Cerha, který se v komunikaci Sportisima poprvé objevil už na jaře. Audiovizuální části kampaně propůjčili svůj hlas už tradičně herec Oldřich Hajlich a herec a hudební producent Richard Salay.

Reklama
ČEZ

Vánoční videa vznikla poprvé ve spolupráci se zlínskou produkcí Bumerang Film. Třicetivteřinový spot mohou diváci zhlédnout na vybraných českých a slovenských televizních stanicích, v kratší verzi i na YouTube. Tam se video dostane i k rumunským a maďarským zákazníkům Sportisima. Zmíněný námět se pak objevuje také v POS/POP komunikaci. 

Detaily kampaně:

Nasazení: prosinec 2020

Tvář kampaně: Petr Nasty Cerha

Produkce: Bumerang Film

Mediatypy: TV, YouTube, POS/POP

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)