Agentura Ogilvy rozesílá klientům a partnerům animované PF. Letošní temný „hororový“ rok v něm reprezentuje postava připomínající hlavního hrdinu z plakátu k filmu Upír Nosferatu z 20. let minulého století.
Když se člověku podaří rozsvítit (najít na virtuálním přání vypínáč), zjistí, že všechno je nakonec trochu jinak – děsivý upír ve skutečnosti naděluje dárky. A Ogilvy s každým rozsvícením věnuje 50 korun Nadaci Leontinka, která pomáhá zrakově postiženým, především dětem a mladým lidem.
„PF děláme každý rok různá. Po letošním náročném roce jsme věděli, že by bylo dobré někomu pomoci a rozhodli jsme se pro Nadaci Leontinka, s níž jsme partnery už deset let,“ řekl Marketingu a Media Ondřej Obluk, CEO české Ogilvy.
Posláním Nadace Leontinka je pomoci zrakově znevýhodněným obstát ve světě, který se na zrak spoléhá. Ve středu v poledne zatím klienti a partneři prostřednictvím agentury a rozsvěcování PF nadaci poslali 3100 korun. Celkově Ogilvy, které vyzývá ke sdílení přání zobrazitelného na webu sbohem2020.cz, přispěje maximálně 50 tisíc korun.