Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sbohem 2020! Ogilvy se loučí s rokem a „rozsvěcuje“ pro Nadaci Leontinka

Agentura Ogilvy rozesílá klientům a partnerům animované PF. Letošní temný „hororový“ rok v něm reprezentuje postava připomínající hlavního hrdinu z plakátu k filmu Upír Nosferatu z 20. let minulého století.

Když se člověku podaří rozsvítit (najít na virtuálním přání vypínáč), zjistí, že všechno je nakonec trochu jinak – děsivý upír ve skutečnosti naděluje dárky. A Ogilvy s každým rozsvícením věnuje 50 korun Nadaci Leontinka, která pomáhá zrakově postiženým, především dětem a mladým lidem.

„PF děláme každý rok různá. Po letošním náročném roce jsme věděli, že by bylo dobré někomu pomoci a rozhodli jsme se pro Nadaci Leontinka, s níž jsme partnery už deset let,“ řekl Marketingu a Media Ondřej Obluk, CEO české Ogilvy.

Reklama
ČEZ

Posláním Nadace Leontinka je pomoci zrakově znevýhodněným obstát ve světě, který se na zrak spoléhá. Ve středu v poledne zatím klienti a partneři prostřednictvím agentury a rozsvěcování PF nadaci poslali 3100 korun. Celkově Ogilvy, které vyzývá ke sdílení přání zobrazitelného na webu sbohem2020.cz, přispěje maximálně 50 tisíc korun.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)