Reklama
Megaboard

Tisk se ještě nevzdává. Noviny čte pravidelně 16 % lidí

Noviny a časopisy se i přes nárůst onlinu a sociálních sítí stále drží — noviny pravidelně alespoň několikrát týdně čte 16 procent lidí. Vyplývá to z výzkumu BoomLab agentury Boomerang Communication, který přináší detailní informace o chování Čechů v mediálním světě. Letošní druhý ročník je rozšířen o nové mediatypy či sociální sítě. Data k výzkumu sesbírala a zpracovala agentura Nielsen Admoshere na vzorku 729 respondentů internetové populace ve věku 15 až 65 let.

Téměř čtyři z deseti dotázaných, kteří čtou noviny alespoň několikrát měsíčně, si je kupují v trafikách či obchodech. Předplatné má jeden z deseti oslovených a dvojnásobný podíl pak tvoří ti, kteří si berou noviny rozdávané zdarma. 21 procent je má od známých a rodiny.

U časopisů je půjčování v rámci rodiny či přátel častější – tímto způsobem se k časopisům dostává 27 procent dotázaných. U časopisů je rovněž vyšší podíl předplatného (19 % vs. 10 %), naopak nižší podíl tiskovin rozdávaných zdarma.

Další výstupy z výzkumu najdete v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 9. listopadu 2020. Předplatit si ho můžete zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále