Kamila Mortimer končí po šesti letech v JCDecaux, vystřídal ji Tomáš Soukup

Společnost JCDecaux oznámila výměnu na postu obchodního ředitele. Po šesti letech firmu opustila Kamila Mortimer, která do JCDecaux nastoupila na podzim 2014. 

Novým obchodním ředitelem se stal Tomáš Soukup, který dosud ve firmě působil na pozici zástupce Kamily Mortimer. Na trhu venkovní reklamy se pohybuje dlouhodobě, v JCDecaux je už šest let. Byl obchodním ředitelem firmy Outdoor-akzent před tím, než se společnost stala součástí skupiny BigBoard. Kamila Mortimer začínala v roce 2000 jako CEO společnosti Schober Directmarketing, od listopadu 2004 pracovala devět let v pozici generální ředitelky Outdoor-akzent.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen