Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kamila Mortimer končí po šesti letech v JCDecaux, vystřídal ji Tomáš Soukup

Společnost JCDecaux oznámila výměnu na postu obchodního ředitele. Po šesti letech firmu opustila Kamila Mortimer, která do JCDecaux nastoupila na podzim 2014. 

Novým obchodním ředitelem se stal Tomáš Soukup, který dosud ve firmě působil na pozici zástupce Kamily Mortimer. Na trhu venkovní reklamy se pohybuje dlouhodobě, v JCDecaux je už šest let. Byl obchodním ředitelem firmy Outdoor-akzent před tím, než se společnost stala součástí skupiny BigBoard. Kamila Mortimer začínala v roce 2000 jako CEO společnosti Schober Directmarketing, od listopadu 2004 pracovala devět let v pozici generální ředitelky Outdoor-akzent.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)