Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zoot začne prodávat módu přes Alzu. „Chceme oslovovat i mimo tradiční segment“

Český online prodejce s módou Zoot se spojuje s Alzou. Začne přes ni prodávat svoji privátní značku, ale i kousky od značek jako je Vero Moda, Only či Jack & Jones. K dispozici bude zhruba 30 tisíc položek a Zoot bude zatím jediným prodejcem módy na Alze. 

„Chceme oslovit zákazníky i mimo tradiční módní segment,“ přibližuje ředitel Zootu Milan Polák novou strategii s tím, že nabídka na Alze bude tvořit základ šatníku, tedy půjde nejprve o trička, kalhoty, džíny nebo bundy. Až postupně se bude sortiment rozšiřovat. 

„Spolupráce se silnými partnery nám umožňuje přenést výbornou zákaznickou zkušenost, jaká je standardem u našich tradičních segmentů, i na nákup oblečení. V rámci dropshipmentu vystupuje jako prodejce Alza, ta tak poskytuje i svůj poprodejní servis nebo služby call centra,“ říká místopředseda představenstva Alzy Petr Bena. 

Zoot nedávno spustil vlastní marketplace, ve kterém je zatím zapojeno dvacet e-shopů. Sortiment nově rozšířil i o kosmetiku. A chce se více zaměřit i na malé české designéry (viz aktuální číslo MAM). Zároveň má firma více než 130 poboček. Alza svůj záběr rozšiřuje dlouhodobě, naposledy na jaře začala prodávat potraviny. Aktuálně obohatila sortiment například i o kvalitní a prémiový alkohol.  

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu