Prodejce sportovního vybavení Sportobchod.cz testuje pilotní projekt, který je spojený s propagací brandu a využitím offline médií. Do stanic v pražském metru instaluje nové CLV.
„Tuto kombinaci zkoušíme poprvé v historii společnosti. Pro pilot jsme si zvolili 3D vyobrazení fyzických produktů z našeho portfolia, a to v rámci dvou spojených CLV. Celá instalace tak vytváří zajímavý efekt, kdy spodní část je průhledná. Dalším aspektem je použití různých podkladových materiálů jako je antuka, písek, štěrk anebo umělý led,“ vyjmenovává Ondřej Bumbálek, marketingový ředitel Sportobchod.cz.
Od pátku bude k vidění celkem šest těchto CLV v různých stanicích metra, a to Florenc, Kačerov, Chodov, Háje, Skalka a Letňany. Každé CLV je spojeno s jiným sportovním segmentem a tématem. Zároveň mohou kolemjdoucí odeslat svůj tip na otázku spojenou s CLV a vyhrát zajímavé ceny.
Brněnský online prodejce sportovního vybavení Sportobchod.cz po loňském vstupu investorů ze skupiny eRockets zažívá vydařené období a pro letošní rok cílí na obrat půl miliardy korun. Za prvních šest měsíců vzrostl letos e-shopu meziroční obrat o 63 procent na 242 milionů korun. Z pěti zemí, kde aktuálně firma působí, nejvíce rostly prodeje v Německu a Švýcarsku, meziročně o 90 procent.
Už v srpnu avizoval CEO eRockets Ondřej Klega, že Sportobchod.cz změní dosavadní online strategii a chce posílit marketingovou komunikaci i v dalších kanálech. Nyní tedy firma zkouší kampaň v OOH.