Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šéf marketingu Penamu Martin Dolský získal funkci i v United Bakeries

Martin Dolský (38 let), dosavadní marketingový šéf Penamu, přebírá nově i roli marketingového ředitele v United Bakeries.

Dolský se věnuje marketingu 14 let, přičemž v Penamu letos působí deset let a začínal zde na pozici produktového manažera, pokračoval jako manažer marketingu a v současné době zastává pozici ředitele marketingu. V předchozím letech Martin Dolský nabíral zkušenosti mimo jiné v Komerční bance, následovala specializace na FMCG a příklon k pekařině.

Před Martinem Dolským stojí výzva v podobě nastavení komplexní marketingové a komunikační strategie pro značky obou pekárenských společností. Velký potenciál vidí ve značce Odkolek. která by měla získat mnohem větší pozornost, než tomu bylo doposud. Dolský rovněž počítá s postupným rozšířením týmu a větším zapojením jeho současných členů do řízení svěřených značek. Cílem je, aby došlo k posile v komunikaci brandů United Bakeries a synergii obou společností. Těžit chce ze zkušeností, které má v této oblasti Penam.

Reklama
Abovalve

Martin Dolský je ženatý, má dva syny. Ve volném čase se věnuje rodině a několika sportům.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)