Martin Dolský (38 let), dosavadní marketingový šéf Penamu, přebírá nově i roli marketingového ředitele v United Bakeries.
Dolský se věnuje marketingu 14 let, přičemž v Penamu letos působí deset let a začínal zde na pozici produktového manažera, pokračoval jako manažer marketingu a v současné době zastává pozici ředitele marketingu. V předchozím letech Martin Dolský nabíral zkušenosti mimo jiné v Komerční bance, následovala specializace na FMCG a příklon k pekařině.
Před Martinem Dolským stojí výzva v podobě nastavení komplexní marketingové a komunikační strategie pro značky obou pekárenských společností. Velký potenciál vidí ve značce Odkolek. která by měla získat mnohem větší pozornost, než tomu bylo doposud. Dolský rovněž počítá s postupným rozšířením týmu a větším zapojením jeho současných členů do řízení svěřených značek. Cílem je, aby došlo k posile v komunikaci brandů United Bakeries a synergii obou společností. Těžit chce ze zkušeností, které má v této oblasti Penam.
Martin Dolský je ženatý, má dva syny. Ve volném čase se věnuje rodině a několika sportům.