„Zaleť si pro životní zážitek!“ je hlavní claim soutěžní kampaně, kterou Red Bull společně s HoloMotion Media, provozovatelem inzertní sítě 3D holografických panelů HLV, vytvořil. Kampaň běží v HLV inzertní síti po celé Praze včetně nově umístěného v holešovickém showroomu Alzy. Lidé ji mohou vidět také v supermarketu Albert v pražském Europarku, Delia potravinách v Bratislavě a také na čerpací stanici MOL v Rozvadově.
Celkově je dvouměsíční kampaň Red Bullu aktivní na 21 holografických plochách s denním zásahem přes 170 tisíc lidí.
Na kreativním zpracování pracoval Brand Manager Red Bull Pavel Chyška s týmem HoloMotion v čele s CEO Dominikem Peršlem, Art Directorem Pavlem Trávníčkem a kameramanem Martinem Kubalcem. Grafický vizuál zahrnuje animace 3D modelu letadla Flying Bulls společně s hologramem letce Jana Tvrdíka, který patří také mezi elitní vojenské letce české Armády a chrání vzdušná prostor země v kokpitu nadzvukových strojů JAS-39 Gripen.
„Spolupráce s Red Bull byla pro HoloMotion výzva, kterou jsme chtěli od začátku přetavit do perfektně odvedené práce na všech frontách a musím uznat, že se nám to povedlo. Vizuál z naší dílny kombinuje reálné záběry pilota s 3D modelem letadla a na holografickém panelu vypadá skvěle,“ komentuje aktuální kampaň v Praze a Bratislavě Dominik Peršl, spoluzakladatel a ředitel HoloMotion Media.