Pojištění Mutumutu cílí na více sportovců. Odměňuje další aktivity

Online životní pojištění Mutumutu, které odměňuje lidi za to, že sportují a starají se o své zdraví, rozšiřuje svůj program o řadu dalších sportů, čímž chce nabídku zatraktivnit širší mase klientů. 

Dosud Mutumutu vracelo peníze za chůzi, běh nebo jízdu na kole, nyní ale zásadně rozšiřuje paletu odměňovaných sportů o všechny sportovní aktivity na vnitřních i vnějších sportovištích. 

„Je to jednoduché, pokud se lze k pobytu na daném sportovišti přihlásit na Facebooku, můžeme aktivitu započítat. Na rozdíl od outdoorových sportů – chůze, běhu nebo jízdy na kole, se nezapočítávají kilometry, ale minuty strávené sportováním, třeba na hodině jógy, plavání v bazénu nebo tréninkem ve fitness,“ vysvětluje novinku spoluzakladatel a šéf Mutumutu Jindřich Lenz.

U Mutumutu mohou lidé za pravidelné sportovní aktivity, nekouření a preventivní lékařské prohlídky získat zpět až třicet procent zaplaceného pojistného na svůj bankovní účet. Dobu strávenou na daném sportovišti bude stejně jako u outdoorových sportů vyhodnocovat aplikace. Mutumutu přitom opět plně spoléhá na poctivost svých klientů. „Naši klienti jsou sportovci s citem pro fair play. Prakticky nepodvádějí a my jim věříme. Takže jestli uživatel ve fitness centru skutečně cvičil nebo čas proseděl na baru s proteinovým koktejlem nikdo prověřovat nebude,“ vysvětluje Lenz.

V České republice je podle Atlasu Čechů společnosti Behavio přes tři a půl milionu lidí, kteří pravidelně alespoň jednou týdně sportují a zároveň jsou také na sociálních sítích. 

„Ty všechny chceme oslovit. Mluvíme pravidelně s našimi klienty i lidmi, co zvažují životní pojištění a díky nim víme, že pro řadu z nich byla omezená škála odměňovaných aktivit částečnou bariérou. Odměna za návštěvu posilovny či volejbal s partou přátel pro ně může být motivací si naše životní pojištění pořídit,“ dodává Lenz.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia